neitsyt vai ei ?

Vierailija

Olin ekaa kertaa sängyssä mutta siitä ei tullut mtn :s
Hän ei edes mahtunut kokonaan sisääni ja päätimme jättää sen siihen.. haluasin vielä kokeilla uuestaa mutta en uskalla puhua siitä kun minua hävettää :s olenhan vielä neitsyt, koska hän ei mahtunut kun ihan vähän sisääni ? ja alkaako se mahtumaan jos koikeilee useammin ?

Kommentit (3)

Vierailija

sama ongelma ekalla kerralla, muttei enää ole ollut mittään ongelmia ;)harjotus tekee mestarin !

itse laskin sen "epäonnistuneenkin" kerran neitsyyden menetykseksi...

Vierailija

Itsellä sama juttu, ekalla kerralla ei tullut mitään. (Koen itse ettei tuolloin neitsyys mennyt)
1½ kuukautta myöhemmin eri pojan kanssa sitten yritettiin.
5 kertaa kokeiltiin (eri päivinä) ja olin aivan epätoivon partaalla asian kanssa.
Sitten vihdoin ja viimein sai työnnettyä kunnolla sisään, eikä sen jälkeen ole ollut mitään ongelmia.

Ihan turhaan asiaa häpeilet!

Vierailija

heippsan!

Voin sanoa että mullakin kävi noin ekalla kerralla, ja se johtuu siitä immenkalvosta. Kannattaa ehkä sanoa poikaystävällesi asiasta, ja hitain työnnöin pikkasen pidemmälle aina. Kun kalvo rikkoutuu nii sit se helpottaa, ja kyllä se alkaa mahtumaan kun kokeilette useamman kerran. Kannattaa ostaa liukkaria, joka sopii käytettäväksi kortsujen kanssa. Se autto meillä ainakin tosi paljon!

Tsemppiä! Kyllä te onnistutte vielä, mut kerro poikaystävällesi asiasta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat