Jätkän vieminen kotiin näytille AHISTAA!

Vierailija

Joo eli nyt olis semmonen tilanne että ollaan säädetty yhen jätkän kanssa tässä useempi kuukaus nyt.. Pikku hiljaa olis semmonen meininki että parisuhteeseen jo pitäs siirtyy mutta minua ahistaa viedä jätkä kotiin näytille. Olen ollut hänen luonaan yötä, nähnyt hänen vanhempansa (en kylläkään hirmu hyvin) hän on ollut minun luonani yötä (asun jo omassa kämpässä) mutta en ole pyytänyt häntä vielä kertaakaan omaan kotiin vanhempien nähtäville.. Pelottaa mitä he sanovat tai tekevät vaikkei heillä olisi oikeen edes mitään syytä tehä mtn :o Olen siis 17v ja jätkä 18v eli vain vuodenikäerokin.. Mutta ajatus ahistaa kuitenkin.. koska en tuo edes ikinä kaveri poikia meille kylään jos porukat on kotona, vaikka porukat on sanonu kyllä miulle että saa niitä poikia kotiinki tuoda mutta keskustellaan heidän kanssa kuitenkin aika vähä tämmösistä jutuista.

Eli mitä teen? Miten te toitte jätkänne kotiin näytille? Muilla samallaisia fiiliksiä? Niin ja siis kyseessä ensimmäinen näin vakava ja pitkä aikainen säätö..

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostaa tosi tutulta! :D Meillä ei kans kotona koskaan keskusteltu tällasista ja nykyisen avomieheni kotiin vieminen oli aikanaan kamalan pelottavaa. Loppujen lopuksi kaikki meni todella hyvin! Vanhempani pitävät miehestäni ja mieheni pitää heistä. Ja jos vanhempas on sanonu, että poikia saa tuoda kotiakin, niin vaikuttaa siltä, että he mielellään näkisivät hänet. :)Tiedän, että se on jännittävää, mutta hyvin se menee, tsemppiä! :)

Vierailija

hehee kuulostaa kyl tosi tutulle kans :D muaki jännitti ihan tosi paljo ku toin meille kotii mun poikakaverin ekaa kertaa :) koska mulla ei kans oo ikinä ollu poikii kavereina... meil on kans samal tavalla vuos ikäeroo ite oon 18 ja kulta on 19. Jotenki lisäjännityst toi se et poikalaveri oli just iltalomilla intistä ja sil oli ne armeijan vaatteet pääl :D en tajuu miks se just jännitti :D ajattelin kans et porukat ei jotenki hyväksy sitä tai jotaa muuta outoo tapahtuu.. mut kaikki meni tosi mukavasti! Joten ei sun tarvi pelätä ihan hirveest, tottakai se jännittää, mut kyl selviit :D ja meil oli ihan sama tilanne et ei meilläkää kotona oltu mistää poika jutuist puhuttu:D tsemppii!
ja p.s kerro ihmees et selvisitkö : D

Vierailija

Joo tämä minullakin vielä edessä, mutta oikeastaan odotan ennemminkin innolla mitäs siitäki tulee :) Vanhemmat jo useamman kerran pyytäneet tulla käymään ja nyt olisi kummallakin aikaa sinne matkustaa. Viet sen pojan vaa rohkeasti kotiin. Ei ne vanhemmat varmaankaan pure :D Ja itse ainakin ajattelin että vietämme aikaa omassa huoneessani ettei kultani kauheesti järkyty :D Ja jos jotain noloa tapahtuu niin varmasti yritän suhtautua huumorilla :) Ainut asia mikä huolestuttaa on se että isällä ja poikakaverillani on aika vahvat ja varmastikin poikkeavat mielipiteet :D

Vierailija

kiitos kaikille vastanneille! Helpotti kuulla etten olekkaan ainoa tämän asian kanssa :D Meillä kun vielä on talo sellanen että pitää esim. vessaan mennä alakertaan eli ei voi välttyä porukoitten tapaamiselta :D

Joo eli siis nyt on porukat hajuilla jätkästä mutta miks ne ei voi tulla kysyyy :D ´Ärsyttävää ku jos ne kysys että kukas jätkä siulla on niin ois paljon helpompi tuoda jätkä kotiin näytille! Meen kohta sanomaan niille että voitteko kysyy miulta miun miesasioista kiiitoss! :D

Vierailija

hei hyvin se menee! :)
ite oon nyt 19 ja muru on 20, mutta siis sillon oltiin vuotta nuorempia. minä myös ensimmäistä kertaa esittelin jätkää kotona, jännitti ihan hirveesti etukäteen kertoo niille mut aika helposti se sitte meni. eli siis menin vaa olohuoneeseen, ku porukat oli kattomas telkkaria ja sannoin että ois yks pikku juttu.. sit iskä vaan arvas että ai seurustelet? ja minä että joo. :D sit ne kyseli jotai et millanen se on ja jotai ja kysy vaan sitte että no millon sä tuot sen näytille. :) hyvin meni ja hyvin tulivat toimeen eikä mitää ongelmaa, porukat oli vaan mielissään :)

Vierailija

Entäs onko hölmöä laittaa facebookkiin että parisuhteessa ennenkuin on kertonut vanhemmilleen? En jaksa selittää tarkemmin tätä meidän tilannetta, mutta kuitenkin sovimme että seurustellaan reilu viikko sitte, sanoin kuitenkin että jos eleltäs vielä muutama päivä ilman parisuhteessa leimaa fb:ssä ja tämä kävi jätkälle.. Kaikki kaverimme siis tietää kyllä että olemme pari. Ärsyttää vaan ku kaikki kyselee silti että millon lukee fb:ssä että parisuhteessa ja että ollaan niin ihana pari ja plää plää :D Muttakun tuntuu hölmöltä laittaa fb:hen että parisuhteessa kun porukat ei varsinaisesti tiedä jätkästä.. Tai siis niin..en tiiä :D

Miten työ, tiesivätkö porukat teistä ennen kun laitoitte fb:hen että parisuhteessa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat