Kavereita Joensuusta?

Vierailija

Niin, eli kavereita Joensuusta päin olis hakusessa.
Olen itse Joensuusta kotoisin, ja nyt vuoden muualla asumisen jälkeen muuttamassa takaisin. Olen syntynyt vuonna -92, ja kaverit lähes mistä vain ikäryhmästä olisi todella tervetulleita!
Mun kanssa voi puhua mistä vain, en vähästä säikähdä, ja olen itse hyvin avoin. Tykkään viettää aikaa esim. kahviloissa & ihan vain himoilla hengaillen.

Kommentit (13)

mariann

Täällä myös yksi uusi Joensuulainen 26-vuotias joka kaipaisi ystäviä!

Olen vasta muuttanut paikkakunnalle avomieheni työn vuoksi, ja tyttökaverit jääneet vanhaan opiskelukaupunkiini. Rakastan muotia, hyvää ruokaa ja viiniä, urheilua ja elämää ylipäänsä! Elämääni rikastuttaa myös pieni koira. Ihan bimbo en kuitenkaan ole, vaan valmistun pian yliopistosta ;) Jos koet olevasi samanhenkinen ja vailla lenkkeily-, golf-, shoppailu-tai illanviettoseuraa, laita viestiä!

mellu

Moikka! Oon -92 tyttö ja just muuttanu Espoosta Joensuuhun. Asun Hukanhaudassa poikaystävän kanssa, joka on yliopistossa saanu uusia kavereita. En päässy yliopistoon psykaa lukemaan eikä töitäkään oo. Ois tosi kiva saada kavereita täältä, koska alkaa jo kyllästyttää kotona istuminen. Saa laittaa sähköpostia osotteeseen melisha@luukku.com :)

sara

Moikka! Täällä olis myös yks 20-vuotias tyttö joka etsii uusia kavereita Joensuusta. Mulla on täällä opiskelukavereita, mutta alkaisin kaipailla vähän jotain muitakin piirejä ja ihmisiä ympärille! Olis kivaa löytää uusi luotettava hyvä ystävä, jonka kanssa voisi viettää aikaa :)

Mirabella

Moikka!

Täälläkin oltais uusia kavereita vailla! Olen nyt 2v asunut Joensuussa ja vielä on aika pieni kaveripiiri, joten mukavaa olisi saada uusia kavereita :) Olen itse 22v lähihoitaja :)

laittakaa spostia tulemaan osoitteeseen mirabella.night@gmail.com, jos kiinnostaa tutustua! :)

Blondi

Heippa! Jos vielä on jollai sama tilanne, niin tässä myös yks uusia kavereita toivova 22v opiskelija tai no välivuotelainen joka on myös äskettäin muuttanut tänne ja kyllästynyt tylsyyteen :) Tykkään kaikesta perushengailusta, liikunnasta, herkuttelusta, kuppiloista yms. ajuanvietosta ja ajatusten vaihdosta:) jos sattuu huvittamaan niin viestiä voi laittaa blondi89-@hotmail.fi :)

Eevy

Moikkaa! Täällä olis 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Samoilla linjoilla mennään eli kavereita olisi hakusessa ! Itsellä starttasi nyt kolmas vuosi täälläpäin ja siitä huolimatta kavereita en oo kauheesti löytäny. Mukava olisi siis tutustua uusiin ihmisiin shoppailun, kahvittelun, illanvieton tai vaikkapa urheilun merkeissä :) Harrastelen monenlaista liikuntaa ja koirankin tossa sain niin ulkoiltua tulee mahdollisuuksien mukaan ja paljon :) Viestiä voi laitella postiin Eveliina_-@hotmail.com ! :)

iiv

Oi, hyvä että löysin tänne! Oon 24-vuotias nainen, muutin Joensuuhun tämän kesän alussa. Suurimman osan ajastani oon viettänyt töissä, joten sosiaalinen elämä on ollut aika nollassa vapaa-ajalla, jos sitä on sattunut olemaan :D. Nyt syksyn tullen havahduin että asia täytyy korjata heti!

Tykkään kahviloista, ruuasta, ulkoilusta jaaaaa..ok, baareilusta! Valmistuin vuosi sitten, mutta silti pieni opiskelijaelämä-asukki asuu sisälläni vieläkin..:D

Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja vaihdella ajatuksia ja mielipiteitä esim. kahvin ääressä!

Laittakaahan vaan s-postia tänne suuntaan :)! iive@hotmail.com  

sartsa93
Seuraa 
Liittynyt17.11.2012

Hei! Olen 19-vuotias nainen ja muutin Joensuuhun marraskuun alussa. Olen positiivinen, iloinen, luotettava ja rehellinen persoona. Olisi kiva löytää uusia kavereita joiden kanssa voisi käydä esim.kahviloissa, viettää aikaa ja muuten vaan hengailla. Tykkään myös hyvästä ruuasta ja lenkkeilystä ja onhan baareissakin kiva käydä :D

Viestiä voi laittaa osoitteeseen sa.ra93@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat