Luovutanko? Vai voisko mies sittenkin olla kiinnostunut?

Vierailija

Oon siis tuntenu yhen miehen nyt about puoltoista vuotta. Oltiin siis samassa opiskelupaikassa, kunnes mies valmistu. Lähes kaikissa opiskelijabileissä, joissa ollaan tona aikana oltu samaan aikaan, meiän välillä on ollu pientä flirttiä. Mies on tehny aina aloitteen ja ilmassu, et tahtois ehkä jotain vähän enemmänki, mut ite oon pitäny huolen, ettei mitään oo päässy tapahtuun.

En siis ollu mitenkään erityisemmin kiinnostunu kyseisestä tyypistä ja aloin seurusteleen yhen toisen miehen kanssa. Meiän suhde kesti alle vuoden ja nyt oon ollu taas sinkkuna muutaman kuukauden.

No sit satuttiin taas muutaman kuukauden tauon jälkeen samoihin bileisiin tän miehen kans ja taas se tarjos mulle juomia, härnäili, jutteli kaikenlaista, ja hakeutu seuraan. Mitään ihmeempää ei sit kuitenka taaskaan tapahtunu.

Aamulla sit rupesin pohtiin, et mies ei vaikuta hullummalta ja päätin ottaa siihen yhteyttä. Ollaan nyt tekstailtu jonkun verran. Oon tehny ite useemmin alotteen, mut kyllä sekin joskus on ollut se, joka lähettää ekan viestin. Ollaan tekstailtu pisimmillään parikin tuntia putkeen. Kerran sit kysyin, et mitä jos nähtäis vaikka sitten, ku mies on tulossa taas tänne päin ja tähän mies vastas, et eiköhän se sovi.

Mua kuitenki jotenkin häiritsee, kun ite oon yleensä se, joka ottaa yhteyttä. Tuntuu, et ei mies taidakaan olla oikeesti kiinnostunut, vaikkei ookkaan jättäny vastailematta mun viesteihin. Pitäiskö mun lopettaa yhteyden otot vai koittaa vielä? Siihenki kuitenki viel parisen viikkoo aikaa, ku mies ois tulossa tänne päin... Onko jollain muulla ollu samanlaista tilannetta?

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla oli sama tilanne tän mun nykysen miehen kaas. Mä olin usen se joka ensimmäisenä otti yhteyttä. Mua kans häiritti se tilanne ajattelin et tyrkytän itseäni hänelle liikaa. Ei missään nimessä kannata lopettaa jos hän kerran aina vastaa sun viestihin innokkaasti. Voit pikkuhiljaa vaik alkaa kyseleen et onko hän kiinnostunut susta ja et haittaako häntä kun aloitat tekstailun hänen kanssaan.

Näin mä ainakin tein ja nyt olen seurustellut tämän miehen kanssa jo 7 kuukautta ja asumme saman katon alla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat