Erosta yli pääseminen

Vierailija

Erosin poikaystävästäni eilen, ja olen aivan rikki. Miten mikään voi edes tuntua näin kamalalta?
Olimme yhdessä vuoden ja se oli parhain vuoteni ikinä. Poikaystäväni halusi erota ja minä olisin halunnut jatkaa. Hän oli pahoillaan asiasta ja pyysi anteeksi, syynä kuulemma se että ei halua enää vaan olla parisuhteessa ja raportoida menoistaan, haluaa kuulemma olla yksin. Syynä myös se että hän täyttää 18vuotta ja minä olen vasta 17vuotta, ja hän kävisi baarissa ja minä en pääse mukaan. Ja kaikki muutenkin tulisi muuttumaan. Tunnen itseni petetyksi ja olen loukkaantunut. Hän sanoi rakastavansa minua ja että tunteet eivät ole kadonneet, mutta haluaa vain olla yksin. Rakastin tätä miestä ylikaiken, hän oli minulle kuin paras ystävä ja tärkein tuki. En tiedä miten enää jatkaa? Kaikki tuntuu muuttuneen radikaalisti ja on vaikeaa kuvitella elämääni ilman häntä. Haluaisin vain käpertyä hänen syliinsä.
Tämä saa kaiken kuulostamaan siltä että hän olisi jokin kusipää, mutta toisaalta ymmärrän häntä, en itsekkään haluaisi että hän käy aina baareissa, ehkä näin oli siis paras..
Luulen että minulla on aina vähän tunteita häntä kohtaan. Ja vaikka olimme nuoria, olin silti rakastunut ja en usko että ikä vaikuttaa siihen että pääsisin asiasta helpommin yli. Eron jälkeen myös puhuimme että saatamme joskus palata yhteen, mutta siihen en voi luottaa. Täytyy vaan jatkaa.

Onko kellään kokemuksia suhteista tai eroista? Miten pääsitte yli siitä? Nyt tuntuu mahdottomalta päästä tästä yli, itken silmäni päästä. Pääsenkö koskaan kokonaan yli tästä?
Meillä on myös ollut aina jtn pientä säpinää kahden vuoden ajan ja nyt olimme yhdessä vuoden. Ja nyt tuli ero.. Ero jota minä en olisi halunnut.

Kommentit (4)

Vierailija

Tiedän tunteen siitä, kun joutuu eroo oman poikaystävän kanssa, ketä on rakastanut todella paljon. Siitä yli pääseminen on todella vaikeaa ja yksi rankimmista tavoista, mutta tällä hetkellä pitäisi olla 1 hyvä ystävä tai perhe tukemassa sinua. Oma kokemus: 'Itselläni oli oma äiti, jolle kerroin erosta ja kuinka itkin samalla, kun kerroin, koska rakastin sitä tyyppiä kovasti ja erosimme, koska hän ei ollut valmiiseen kun puolen vuoden suhteeseen, jolloin aloin menettää toivoa rakkauden löytämisen.

Meni joku kuukausi, kunnes löysin uuden miehen, jolloin aina tapaamisen jälkee oli tosi ihana, parantava olo, ja tällä hetkellä olen ollut hänen kanssaan jo 1v ja 2kk yhdessä. Uskon, että olen löytänyt sen oikean jo, kenen kanssa haluan jakaa elämäni kokonaan.'

Uskon, että sinäkin Roseli, tulet löytämään ajan kanssa viellä jonkun, joka rakastaa sua todella ja haluaa perustaa sun kanssa perheen ja olla kanssasi koko loppu elämä. Vaikka olenkin tuntematon, mutta uskon, että se päivä koittaa piakkoin. Jos myös eroo nii myös aina uudestaa eroisi kanssasi, tuo oma kertomus koskee erästä poikaa jonka kanssa seurustelin eka puol vuotta ja sit erosimme ja sit päälle vuoden päästä palasimme takaisin ja erosimme taas. En jaksanut enempää uskoo, että hän rakastaisi minua enempää.

Tälläkin hetkellä molemmil on oma uusi parisuhde, josta olen todella iloinen ja rakastan tätä miestä kenen kanssa olen nyt. Tarvitset nyt ystävää, joka juttelee kanssasi ja kertoo, kuinka yli pääseminen on vaikeaa ja lohduttaa sinua. Itsekin olisin tarvinut ystävää juuri silloin, mutta onneksi oma äiti oli sellainen minulle.

Jos haluat voit ottaa vaikka minuun yhteyttä jatkossakin sähköpostitse, joka on: tpupu90@gmail.com niin juttelen sun kans. Tai jos sinulla on mese ni laita osoite siihen. :)

Vierailija

Olin silloin ensimmäisen kerran, kun seurustelin hänen kanssaan ni 18v ja sitten tais olla 20v. Ja tällä hetkellä olen 21-vuotias ja onnellisesti parisuhteessa. :)

Vierailija

Totuus on että täytyy jatkaa eteenpäin väkisinkin. Ei tarvii kiirehtiä ylipääsemisen kanssa. Se on pitkä prosessi, ja vaatii paljon kyyneliä ja voimaa. Toivottavasti sulla on joku hyvä ystävä, sisko, täti tai äiti jonka kanssa voit jakaa surun, koska yksin murehtiminen on liian rankkaa. Ja kun oot ite siihen valmis, niin avaa sydämes uusille ihastuksille, ettet jää kiinni vanhaan.
Tämä kaikki vie aikansa joten yritä pitää hauskaa ja puhua asioista, ja muista pitää mielesi avoinna kun ystäväsi pyytävät leffaan tai vaikkapa kahville !

Tsemppiä paljon !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat