Kaivataan rehellisiä vastauksia miehiltä naisten iho-ongelmiin liittyen

Vierailija

Eli mitä miehet ajattelevat naisista, joilla iho ei ole kovin hyvä? Itselläni paljon ihossa punaisia näppylöitä (kaikkialla kropassa) ja paljon raskausarpia. Mitä miehet mieltä, onko vastenmielistä?

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä tarkoitat paljolla? Joskus ihmisellä itsekriittisyydessään saattaa se pieni finni kasvoilla tuntua puolen pään suuruiselta.

Sanotaan vaikka näin. Ne raskausarvet ja näppylät tulevat tuossa paketin mukana. Jos nainen on muuten miellyttävä tapaus, eipä ne oikeastaan paljoa hetkauta. Eipä kukaan mies sitä autoa osta värin mukaan (heh, pieni sovinistinen vitsi tähän väliin). Ja yleensähän ne on piilossa, ja kun vaatteet rupeavat vähenemään, on yleensä aivan muut asiat mielessä.

Vierailija

Riippuu hyvin pitkälti kuinka karuilta näyttävät. Arvet ja näppylät itsessään eivät kyllä ketään karkoita jos nainen on muuten ihan ok. Toisaalta, jos on ruma, läski tai ilkeä niin ei niillä arvilla silloinkaan hirveää merkitystä ole kun paketti kusee jo muutenkin.

Älä stressaa arvista tai näppylöistä. Korvaa ne jollain muulla. Mene vaikka salille ja kyykkää itsellesi unelmapeppu tms.

Vierailija

Jaa-a, paha sanoa näkemättä kuvaa, mutta jos esim. minä jostain tytöstä tykkään niin eipä siinä paljon pari näppylää tai arpea paina.

Vierailija

En ole mies, mutta vastaan tähän kuitenkin... Minulla itselläni on erittäin huono iho (ja itsetunto tämän takia); aknea(nykyään vähemmän) ja sen aiheuttamia arpia kädet, koko selkä, reidet ja peppu täynnä ja naamassa vähän. "Pienempänä" minua kiusattiin tämän takia, mutta kun ikää tuli lisää ja elämäntilanne muuttui se loppui. Nykyään kukaan ei minulle niistä huomauta, vaikka ne ovatkin "näkyvillä".

Näistä en tule ikinä eroon pääsemään, joten n. puolitoista vuotta sitten päätin olla enää niistä välittämättä ja murehtimatta. Koska olin monta vuotta niitä häpeillyt ja peitellyt (rannoilla en ole käynyt vuosiin, kesäisin pidin mahdollisimman pitkähihaisia paitoja jne.). Nykyään käytän normaaleja vaatteita kesäisin ja "elän normaalisti" esim. kehtaan käyttää toppeja vaikka arvet näkyvätkin.

Päätin myös, että mies saa ne hyväksyä, jos kanssani haluaa olla, koska en niille mitään voi. Eikä ne ole kumppaneitani haitannutkaan (ainakaan eivät ole sanoneet). Nykyinen poikaystäväni on ok asian kanssa. Ja jos joku niistä jotain haluaa tulla sanomaan, niin sanokoot.

Ensitten tiedä onko asia tässäkin niin, että jos itsensä hyväksyy niin hyväksyvät muutkin? Ja haluaako mies oikestai olla kanssasi jos ei niitä hyväksyisi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat