"Rakastan sua"

Vierailija

Oon seurustellu nykyisen kultani kanssa jo jonku aikaa ja suhde alkaa olla jo aika vakiintuneella pohjalla. Välitän siitä tosi paljon, ja tuliki mieleeni, että millonka sitä "voi" sanoo että rakastaa? En tiiä uskallanko sanoo sitä ensiks, ettei poikaparka säikähä tai mitään..

Niimpä siis:
Ootteko koskaan sanonu seurustelukumppanillenne, että "rakastan sua" (ja tarkottanu sitä)? Kuinka kauan olitte seurustellu? Kumpi sano ensin? Ja mikä tilanne yleensä oli?

Kiitos jos jaksatte vastailla :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Useastikkin :) (ja tarkoittanut sitä koko sydämestäni) Oltiin taidettu muutama kuukaus seurustella, minä taisin ensin sanoa, tilannetta en oikein muista. Eikä sen niin väliä, kunhan itsestään tuntuu oikealta sanoa se, ei sitä kuuluisi sen enempää tuskailla tai miettiä :) Jos olette vakavalla pohjalla, niin tuskinpa se poikaparka siitä säikähtää ;)

Vierailija

Kuten edelläkirjoittanut, olen myös minä sanonut rakastavani (montakin kertaa ja joka kerta todella tarkoittanut sitä). Olimme poikaystäväni kanssa tuolloin seurustelleet "virallisesti" semmmoiset reilu kaksi kuukautta, mutta sitä ennen tapailtu hyvinkin tiiviisti jo semmoiset 3 kuukautta. Ja vieläkin muistan kuin eilisen sen tilanteen kun poikäystäväni sanoi minulle ensimmäisen kerran "rakastan sinua" :)(hän siis oli se joka sanoi ensin). Olimme viettäneet todella ihanan lauantaipäivän yhdessä mm. käymällä äitini luona syömässä minkä jälkeen menimme kullalleni tärkeään lätkämatsiin. Illalla pelistä tultuamme menimme saunaan, missä kulta sitten herkästi esitti rakkaudentunnustuksensa<3 ja täytyy sanoa, että kun sitä oli odottanut jo pitkään niin kyllähän se nostatti kyyneleet silmiin:)

Vierailija

Sen voi sanoa heti kun vain siltä tuntuu, jos sinusta tuntuu siltä että rakastat häntä niin sanot sen, väärää aikaa tuskin on.

Minun kohdalla mieheni sanoi sen ensin, puhelimessa alle kuukauden seurustelun jälkeen ja häkellyin siitä, koska minulle ei oltu rakkaudentunnustusta muutenkaan ennen kerrottu, en sanonut vastaan mitää ja muutaman päivän kun selailin tunteitani ja ajatuksia niin kerroin sitten tuntevani samoin, tosin tekstarilla, mutta rohkeuteni ei sen pidemmälle ylettänyt. Nyt ollaan oltu 2 vuotta yhdessä, ja asuttu yhdessäkin reilu vuosi, ja kihloissa ollaan. Tuon ekan rakkaudentunnustuksen jälkeen kerrotaan toisillemme melekosen usein siitä miten rakastaa ja välittää yms..

Vierailija

Sen voi sanoa heti kun vain siltä tuntuu, jos sinusta tuntuu siltä että rakastat häntä niin sanot sen, väärää aikaa tuskin on.

Minun kohdalla mieheni sanoi sen ensin, puhelimessa alle kuukauden seurustelun jälkeen ja häkellyin siitä, koska minulle ei oltu rakkaudentunnustusta muutenkaan ennen kerrottu, en sanonut vastaan mitää ja muutaman päivän kun selailin tunteitani ja ajatuksia niin kerroin sitten tuntevani samoin, tosin tekstarilla, mutta rohkeuteni ei sen pidemmälle ylettänyt. Nyt ollaan oltu 2 vuotta yhdessä, ja asuttu yhdessäkin reilu vuosi, ja kihloissa ollaan. Tuon ekan rakkaudentunnustuksen jälkeen kerrotaan toisillemme melekosen usein siitä miten rakastaa ja välittää yms..

Vierailija

Vierailija

Me oltiin kai muruseni kanssa seurusteltu noin kuukausi, säätöä/tapailua kuitenkin oli ollut jo aikaisemminkin... Ja kultani sen ensin sanoi :) kyllähän se kyyneleet silmiin toi ja leijuin onnellisuuden pilvessä parikin päivää:) kyllä sen voi sanoa heti kun siltä tuntuu !

Vierailija

Olen sanonut ja tarkoitan sitä :) olimme seurustelleet silloin n.3kk, hän sanoi sen ensin, suhteemme oli alkumetreillään ja olimme molemmat alkuhhumassa :) Mielestäni ei ole mitään aikaa jolloin sen voi sanoa sen voi sanoa ku niin tuntee :) Sillä kumpi sen sanoo ensin ei ole myöskään mielestäni väliä :D Voihan olla että nykyinen kultasi tuntee myös samoin, mutta miettii samoin kuin sinä ? :) Mielestäni jos rakastat häntä sano se. :)

Sannanna
Seuraa 
Liittynyt23.5.2011

Omalla kohdalla kumpikin sanoi rakastavansa toista siinä parin kuukauden seurustelun jälkeen, mutta jo aikasemmin poikkis myönsi että oli rakastumassa. Eli ei ihan sama asia, mutta kyllä se hyvin siivitti asioita eteenpäin. ;)
Kannattaa sanoa sillon kun varmasti tuntuu siltä, muuten sitä saattaa jäädä miettimään.

Vierailija

oikeestaan heti kun juttu alko sanottiin toisillemme "luv you" ja muuta :) mutta ensimmäisen kerran suomeksi poikakaverini sanoi sen 3-4 kk:n seurustelun jälkeen kun olin vähän surullinen ja hän yritti lohduttaa ja kyllähän nuo pari sanaa auttoivat :) itse muistan sen hyvin vaikka siitä on melkein vuosi, jos pojalta kysyisi muistaako hän koska ensimmäisen kerran sanoi rakastavansa mua, tuskin muistaisi :D

Vierailija

Me oltiin molemmat toistemme "ensirakkauksia" joten suhteen alku oli aika rauhallista. Tykkäämisestä oltiin puhuttu jo aiemmin, mutta ekan kerran hän sanoi rakastavansa mua, kun saatiin toista kertaa viettää yötä yhdessä noin viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Ja nyt sanon rakastavani häntä aina kun näämme ja monta kertaa ! :)

Vierailija

Oltiin seurusteltu n. 4kk ja poikaystäväni oli lähdössä kolmeksi viikoksi pois ja tietenkin olin siitä tosi allapäin. Sitten kun lähdön hetki tuli niin purskahdin itkuun (itken helposti ja usein :D ) kun siinä halailtiin. Poikkis sitten siinä yritti lohdutella ja sanoi sitten nämä maagiset sanat. :) Siinä itkun lomassa sitten sain jotain "mäkin sua"-tapaista vastattua. :D Sen jälkeen ollaan useamminkin sanottu toisille :)

Vierailija

Mieheni taisi sanoa nuo maagiset sanat minulle jo seuraavana päivänä seurustelun aloittamisesta. Siihen minä totesin, että älä sano tuota vielä, et voi tarkoittaa sitä. Seuraavan kerran hän sanoi sen muutaman viikon kuluttua, minä en vielä silloinkaan. Minulla taisi mennä useampi kuukausi, ennen kuin todella tunsin niin ja sanoin "Rakastan sua". Sen ensimmäisen kerran jälkeen sitä lausetta toistaakin mielellään aina kun siltä tuntuu.

Vierailija

Ite joskus tyhmänä latoin tekstarilla ensin (oon tämmöne alotteen tekijä?), mutta poikaha se oli joka sitte sano suoraan iha kasvotusten :) mulla oli joku angstikohtaus meneillää jonkun pirskeissä ja se tiirikoi vessan oven auki ja tuli mua lohduttaa. Kuulostaapa teiniltä :D

Nyt tietenki sanotaan usein toisille vaikka musta se on vieläki vähä kiusallista sanoa! Ei luulis että on mitään ongelmaa sanoa aikasessa, koska mekin oltiin oltu sillon yhessä ehkä kuukausi jos sitäkään.

Vierailija

Kylläpäs tuli jännä olo kun näitä muiden kirjoituksia luki.. Ite en oo seurustellu ku yhen kerran (viime kesänä alettii ja 4 kk yhessä oltiin, sitten minä jätin, mutta kadun tota päätöstä). No kuitenkii sillonen poikaystävä sano sen ekana, viikon seurustelun jälkee, ite vähä säikähin sitä sillon mut tunsin että oli pakko vastata siihen. Sen jälkee ku vähän aikaa yhessä oltii ni alko oikeesti myös tuntuu rakkaudelta, ja sit se "rakastan sua" tulikii sanottua tosi usein. Nyt oon alkanu katumaa että jätin sen ihanan pojan, mutta en pysty enää tekemään asialle mitään, koska pelkään satuttavani sitä vaan uudestaan jos sattuisin saamaan taas jonkuu tyhmän päähänpiston

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat