napakoru tulehtunut?

Vierailija

otin napakorun noin 2kk sitte, huomasin pari päivää sitte että napakorun alla, ihon alle on tullu aika iso pallo :o
onko se tulehtunut vai mikä siinä on? ja kannattaisko mennä lävistäjälle vai lääkärille näyttää? vai pitäiskö vaa hoitaa huolellisesti?.. :s pelottaa että se on jotaki vakavaaki..

Kommentit (2)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Mieki ku otin napakorun, ni vähän ajan päästä sinne tuli mätäpallo, vaikka olin hoitanut sitä ihan normaalisti(: Jonkin aikaa se siinä oli ku mulla meni sitten hermot. Otin napakorun pois, desifioin neulan ja alakoin puhkomaan sitä mätäpalloa. :D Niikin ällöä ku se vaa on, sain puhkottua sen ja eipä oo sen jäläkee ollu mittää palloa siellä ihon alla. Tosin nyt jouduin ottamaan sen pois. Älä säikähä, sen takia otin pois ku opiskelen rakennusalaa ja siellä joutuu nostella kaiken näköstä raskasta jotta se ei repeyisi(: Mut voitha sie käyä terveyskeskuksessa tai lävistäjällä kysymässä(: Mut uskon, että mätäpallo se on(: 

Vierailija

älä räplää paskasilla käsillä, ja huuhtele se lävistys joka päivä juoksevan veden alla kunnolla. mulla alko kans mennä oudoks, ku en ymmärtäny, mut se helpottu ku aloin huuhtelee sitä kunnolla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat