Eka kerta.

Vierailija

En löytäny hirveesti mies näkökulmia :D enkä ihmettele--> tälläselt sivustolt... mut naisten näkökulmia arvostaisin myös... eli millanen sen ekan kerran pitäis olla.. ite oon neitsyt ja kohta täys ikänenki ja tuntuu et oon outo ku kaverit ei oo enää neitsyitä...... omia kokemuksia pliis?

Kommentit (4)

Vierailija

Moi! Sun kysymykseen ei ole yhtäkään oikeaa vastausta, eikä pitäis ollakkaan, tätä asiaa kun ei voi yleistää millään tavalla. Ainut asia mitä ekasta kerrasta voi sanoo, niin on toivottavaa ja kaikkein paras muistokin jää siitä, kun sen tekee ihmisen kanssa josta oikeasti välittää ja johon voi luottaa, eikä se ole mikään yhdenillan kännisekoilu joka kaduttaa ties kuinka kauan. Jokaisen eka kerta on erilainen. Toisilla se menee sähläämiseks enemmän ja toisilla vähemmän. Kun sen tekee tärkeän ihmisen kanssa, ei tarvitse edes hävetä mitään vaikka kämmejä sattuisikin. Lisäisin vielä, että ei sinulla mikään kiire niihin petipuuhiin ole, vaikka pian 18-vuotta täytätkin. (:

Vierailija

Ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen, ei sitä pyörälläkään osaa samatein ajaa :) Parasta se olisi kun se tapahtuisi sellaisen kanssa josta välität ja hänkin välittää sinusta ja molemmat haluatte sitä ja olette valmiita. Kännissä sitä ei kannata tehdä vain jonkun kanssa, että sen saisi "pois alta" nimimerkillä kokemusta on. Et sinä siitä sen kokeneemmaksi periaatteessa tule kuitenkaan :)

Vierailija

Olen samaa mieltä :) Ei siinä ole mitään aikarajaa koska se pitää menettää tms. Sen aika tulee jokaiselle eri tavalla. Parasta se on juuri sellaisen kanssa josta oikeasti välittää :)

Vierailija

Kunhan ihminen on luotettava, hellä ja sellainen kenen kanssa haluat sen tehdä.

Itse ensimmäisellä kerralla olin ihastukseni kanssa, olimme silloin kavereita ja nykyään todella hyviä ystäviä. Vieläkin on välillä sutinaa.. En kadu ollenkaan, vaikka olinkin juonut sinä iltana, muistan kyllä kaiken ja kivaa oli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat