peppuseksi

Vierailija

onko kiusallista/vastenmielistä?
pystyttekö nauttimaan? miltä tuntuu? mitä liukuvoidetta käytätte vai käytättekö?

Sivut

Kommentit (25)

nankka
Seuraa 
Liittynyt23.1.2012

Inhottavan tuntuista, kuin vääntäisi paskaa suolestaan. Tosin oon vaan kerran kokeillu, mutta silloin minulta ei edes kysytty, työnnettiin vaan sisään. Toiste en kokeile.

Vierailija

Tästä löytyy juttua ainakin seuraavassa viestiketjussa:

http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhteet-ja-seksi/14366-Peppuun-vai-ei.html

Ja sit vielä maininta, että liukuvoiteita on ihan peppuseksiinkin suunnattuja, ja niitä saa ostettua ainakin seksikaupoista. Ja sit perusliukkarikin luultavasti käy. Yks ihan mahtavin ja parhain liukkari ikinä on Eros. Se on silikonipohjanen, käy lelujen kanssa ja saa ihon kiiltämään, ei tahmaa ja liukastaa pitkään. Sormella pyllyyn mentäessä toimii hyvin, mutta peniksen kanssa ei olla vielä testattu. Uskoisin toimivan silleinkin.

Ei kannata käyttää semmosta Durexin 2in1 massage liukkarigeelitsydeemiä, on aika huonoa. Tuoksu tosi voimakas ja tahmaa paljon ja liukastus kestää tosi vähän aikaa. Esim runkatessa ihan mahoton, kun pitää lisätä koko ajan ettei ala hinkata liikaa penistä.

Vierailija

Suosittelen peppuseksia. Ekat pari kertaa tuntui omituiselta ja ehka vahan kivuliaalta mutta sen jalkeen olen pystynyt jo nauttimaankin. Siihenkin hommaan tulee loytaa oikeanlainen asento jotta nautinnon voi saavuttaa, ainakin mun kohdalla!

Vierailija

Itse kokeilin ekan kerran hellun kans jo 16- vuotiaana. Ihan kivaa on, kun on sopivasti liukastetta. Hassua sanoa näin mutta peppuseksi on helpointa naiselle silloin kun on pienessä humalassa, jos on selvänä vaikeaa rentoutua :D

Vierailija

Jag tycker ?
Ensimmäinen kerta tietysti tuntui aikas karulta ja sattui molempia, mies sanos notta puristi liikaa penistä. Kuitenkin ollaan uudesti sen jälkeen kokeiltu ja nykyään tuntuu ihan taivaalliselta kunhan vain löytää hyvän asennon. Käytetään liukkaria, semmoista lämpiävää ;D lämpiää siis kosketuksesta.

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Näin miehen näkökulmasta se tuntuu todelta hyvältä, puristus on erilainen kuin pillussa. Ja se on eri tavalla kiihottavaa. Ja kun laittaa liukkaria tarpeeks ja ottaa rauhallisesti, niin ei se naisestakaan kovin hirveältä tunnu, jos hän ei siitä sattuisi jopa nauttimaan.

Vierailija

eka kerta sattui ihan sairaasti, tuntui karulta ja oli vastenmielistä, kun hän tuli sisään ilman liukunestettä ja oma keho pisti vastaan oikein kunnolla, mut toinen kerta ei ollu enään niin paha, ku otettiin hitaamin ja rauhallisemmin, kroppaki alkaa rentoutuu enemään ku löytää oikean asennon ja mies ei pidä mitään hullua rodeoshowta :D

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Naisen kannattaa maata kyljellään sängyssä ja pitää jalat 90 asteen kulmassa kroppaan nähdän. Eli ts doggystyle, mutta maaten. Tällöin ei mikään paikka ole jännityksessä. Sauna ja pari saunadrinksua auttaa myös rentoutumaan :)

Ja sitten laitetaan ihan pirusti sitä liukkaria, pikkuhiljaa. Totutetaan peppua pikkuhiljaa siihen, että sinne on menossa jotain isompaa... ensin yhdessä sormella, sitten kahdella ja lopuksi ehkä vielä kolmellakin. Ja liukkaria aina lisää kun laittaa sormia enemmän. Sitten liukkaria vielä vehkeeseen, ja sitten hitaasti sisään. Näin se on ainakin toistaiseksi mennyt ihan mukavasti :)

Vierailija

Olen mieheni kanssa kerran kokeillut, silloinkin hyvin vastahakoisesti, ja se kerta riitti minulle. Pahinta ei ollut se kipu (joka kylläkin sai minut itkemään). En vain kertakaikkiaan voi nauttia ajatuksesta, että peräsuoleeni, sinne missä on ulostejäämiä ja pahanhajuisia bakteereja, työnnellään yhtään mitään. Se kuvottaa. Ja nolottaa ja hävettää, tunnen itseni jotenkin alistetuksi, en osaa sanoa miksi. Onneksi sitä ei tarvitse tehdä, miehelle riittää pimppa.

Vierailija

Täällä eräs peppumaakari ja 1000 taalan vihjeet.

Sääntö numero yksi : AINA liukkaria. Johan sen jo pepun anatomiakin kertoo, että suolessa ei liiku yhtään mikään tavara ilman liukastetta (suoli liukastaa kakan, mutta ei pippeliä)

Sääntö numero kaksi : Ensin kakalle kokeilemaan josko tulis ja sitten suihkuun. Suolen pitää olla alkumatkasta tyhjä tai muuten tulloo kakkaa pippeliin.

Sääntö numero kolme : Peppureiän ensisijainen funktio on pitää kakka sisällä, tämän vuoksi se on tiukasti kiinne normaalitilassa. Tämä normaalitila pitää suurin juonin murtaa, jotta kaunis peppu olisi vastaanottavainen. Eli sitä pippeliä ei vaan voi työntää sinne ilman pientä leikkimistä ensin. Ellei sitten pippeli ole sopivan pieni.

Kuinka suostutella peppu ottamaan pippeli vastaan :
- Hyväilemällä välilihaa ja peppureiän ympäristöä sormella (liukkarit on jo laitettu sitten tässä vaiheessa)
-Kielen kanssa leikitellen (suihkussa on käyty niin peppureiän pitäisi olla puhdas kuin pyhäpöytäliina
-sitten voi pimpsaa vähän pussailla ja samalla laittaa sormen sinne, hupsista noin!
-tärkeintä on, että naisesta tahi miehestä tuntuu sillä hetkellä hyvältä ja olo on rento ja meno on sulava.

Sitten kun se kikuli on sujautettu sinne peppuun niin hyväillään sitä rouvaa tahi herraa samalla kun hitaasti liikutellaan kullia pyllyssä, eikä ruveta heti sonnina sohimaan ja raivolla jynssäämään. Vähän pussaillaan rintoja ja kaulaa ja omin sormin vähän klitorista pyöritellään ja hymistään hiljaa (EIPÄS HYMISTÄ SAATANA!)

Asentoja :
-Jos emäntä tahi isäntä on selällään niin kivasti pitäisi kikkelin hieroa sitä keskikohtaa, eli naisella stimuloi pimpsaa ja pepun hermoja samaan aikaan ja miehelläkin ottaa siihen johonkin rauhaseen.
-Takaapäin jos ottaa niin pippelin pitäisi alaviistoon tulla, koska jos vaan painaa otsa hiessä suoraan tai pahimmassa tapauksessa yläviistoon niin rupiaa nopeasti muuttumaan ääni kellossa kun ei siellä oikeen mitään hyvänolon peppukeskuksia ole.
-Kyleltään jos ollaan niin sama juttu, ohjatkaa sitä kikkeliä siihen pepun ja pimpin väliseinämää kohti, tarkoitus ei ole tehdä ennätystä siitä, kuinka syvälle ja suoraan voi sen pippelin tunkea raivolla.

Sitten niille herroille joilla on hieman pidempi varustus (niinkuin allekirjoittaneella, hihhih) : Jos ei ole emäntä tai isäntä tehnyt suolihuuhtelua vedellä, niin eipä kannata ihan juurta myöten työntää, sillä sitten on varmasti terska kakassa. Koska vaikka kakilla olisikin käyty, niin suoli tyhjenee kakkiessa vaan tietyn verran, ja sinne ns. mutkan taakse jää kyllä seuraavat kakit odottelemaan vuoroaan.

Joten kaikki rauhassa peppusekstailemaan jos siltä tuntuu, ja jos se isäntä pienessä pierussa kerjää sitä peppuseksiä ilman liukkaria, niin sanokaa jotta survoo ensin omaan pyllyynsä kuivana jonkun sopivan kokoisen dildonne ja kysykää sitten jotta vieläkö tuntuu hyvältä idealta.

Ja muistakaa, kakkaa se vain on.

Vierailija

Eka kerta oli aivan kamala, sattui tolkuttomasti, oli tosi noloa ja rumaa. Toka kerta vielä pahempi, koska osasi odottaa, mitä oli tulossa. Sitten seurasi pitkä, siis pitkä tauko ja poitsu vaihtui mieheen, joka tiesi, miten homma tehdään.

Homman avainsana taitaa olla rauhallisuus. Täytyy aloittaa niin rauhallisesti, että mikään ei mene rikki tai edes oikeastaan satu. Liukkaria ei voi olla liikaa. Minua auttaa kovasti lämmittely. Sen voi tehdä vaikka omin käsin tai vielä kivempi, jos mies sen tekee.
Nykyään pystyn laukeamaan peppuseksissä, kun saan itse käyttää käsiäni toisella puolella.

Vierailija

Nautin, ja paljon!
Muutamaan otteeseen on tullut peppuseksiä kokeiltua erään jätkän kanssa. Hommat ovat sujuneet hyvin ja olemme molemmat nauttineet. Liukkaria emme ole käyttäneet, mutta en ole kyllä myöskään huomannut, että sille olisi tarvetta. Outoako?
Mies itse kysyi, saisiko panna kakkoseen ja koska olin itse aina haaveillut asiasta, annoin luvan. Enkä ole katunut! :D

Suosittelen kokeilemaan sellaisen partnerin kanssa, johon luotat ja joka ymmärtää jotain anatomiasta. Ja jos tuntuu pahalta, ehdottomasti pyydä miestä lopettamaan!! Turha kärsiä ja saada traumoja, kun sen voisi tehdä toisella tavalla ja nauttia. Tai sitten jättää kokonaan tekemättä. Aivan kuten ITSE haluat..

Vierailija

Muutaman kerran olen poikaystäväni kanssa kokeillut, hänkään ei ollut aiemmin tätä harrastanut kenenkään kanssa. Mielestäni se ei tuntunut juurikaan miltään, ei hyvältä tai pahalta :D Loppujen lopuksi jäi kuitenkin hyvä mieli, koska poikaystävä tykkäsi siitä tosi paljon :)

Vierailija

vakituisen poikaystävän kanssa silloin tällöin tätä harrastellaan ja kun on AIKAA tehdä homma KUNNOLLA, niin se on ihanaa! ..olen jopa lauennut siitä x)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat