Ero

Vierailija

Olen seurustellut vuoden poikaystäväni kanssa ja nyt on ero tulossa. Olemme puhuneet siitä ja olen varma että eroamme kohta, koska välillämme on riitaa ja turhia väittelyitä. En haluaisi erota.. Hän on ihanin mies maanpäällä, ja haluaisin olla hänen kanssaan vielä pitkään. Olen todella masentunut kun tiedän eron olevan lähellä. Tuntuu etten pääse ikinä yli tästä suhteesta. Hän on minulle parhain ystävä ja tuki kaikessa. Onko kellään ollut samanlailla? En haluaisi koko elämääni miettiä samaa miestä ja rypeä surussa. Pääsenkö koskaan yli tästä erosta, ja miehestä jota rakastan?

Kommentit (3)

Vierailija

Minä olen kans kohta vuoden seurustellu miekkoseni kanssa. Hän on ihminen josta en voisi koskaan luopua vaikka toisaalta en usko et mikään on pysyvää. Erota en missään nimessä tahtoisi, kinat ja vaikeat aikamme meilläkin on, mutta täytyy vain koittaa jaksaa ja selvittää asiat.

KOita jaksaa! kaikki kyllä selviää ja kevät piristää mieltä :)

Vierailija

Onko ero tulossa vain riitojen ja väittelyiden takia? Entä onko tämä yksipuoleista, halu erota siis? Jos teillä ei oikeasti ole mitään muita ongelmia kun riidat ja turhat väittelyt, niin voin lohduttaa, että se on normaalia eikä siksi tarvitse/kannata erota. Sellaista parisuhdetta ei olekkaan jossai ei riitoja olisi. Olen myös nyt ollut mieheni kanssa yli vuoden ja kyllä meilläkin on välillä ollut todella paljon riitoja, nyt on taas vähän rauhoittunut. Rankkaahan riitely on, mutta asian eteenkin voi tehdä jotakin. Jos on joku sama asia mikä herättää aina riitoja, niin voi tehdä vaikka kirjallisen sopimuksen miten asia oikeasti jatkossa menee, eikä asiasta sen jälkeen puhuta saatikka riidellä. Mikäli ero nyt kuitenkin olisi edessä, haluan lohduttaa että kyllä sinä aivan varmasti pääset erosta yli ajan kanssa. Rankkaahan se on, mutta kyllä siitä selviää. (: Ja ainiin, jos olin väärässä niin korjaathan.

Vierailija

mulla oli tuo fiilis kun asuin entisen avomieheni kanssa. ero tuli, tiesin sen tulevan mutta en halunnut hyväksyä asiaa. 8kk erosta ja edelleen tunteita häntä kohtaan. sinkkuna on saanut seikkailla mutta ei sama asia. ehkä tarvitsen aikaa toiset 8kk? huoh.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat