Miehet, mitä haluaisitte naisen tekevän teille?

Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Eli tämä kysymys on suunnattu cosmoon pesiytyneille miehille; mitä haluaisitte tyttöystävänne tekevän teille sängyssä tai sen ulkopuolella? Mikä olisi seksikästä, kiihottavaa, romanttista tai muuten vain ihanaa, mahdollisesti jotain mitä olet aina halunnut pyytää, muttet ole koskaan kehdannut tai naisesi ei ole tähän suostunut?

Laitoin tämän kysymyksen nyt tännekin tuon suhteet & seksi - aihealueen lisäksi, sillä en tiennyt että tänne voivat vastata myös rekisteröitymättömät :p

Kommentit (3)

Vierailija

No just nyt tekis kyllä terää, jos toi tyttis tulis ja ottais kunnolla loppuun asti suihin (tai sitten saisin lopuksi heittää mällit hänen kasvoilleen, uuh!). Mutta eipä sitä uskalla pyytää, koska sitten ei ainakaan ole mitään vipinää pariin viikkoon, nimim. kokemuksen syvä rintaääni :(

Noin muuten yleisesti kaipaisin enemmän spontaaniutta ja aloitteita.

Vierailija

musta kuulostaa oudolta miten joidenkin naiset ei halua tehdä tuollaisia juttuja, itse en ole (ONNEKSI!) kieltäytynyt vielä mistään mitä poikkikseni on minulle ehdottanut. Ja kyllä, kaikki on ollut kokeilemisen arvoista ja ollut kivaa tai tuntunut hyvältä, niin suuhun laukeamiset kuin persepanotkin!

Vierailija

Lainaus:

musta kuulostaa oudolta miten joidenkin naiset ei halua tehdä tuollaisia juttuja, itse en ole (ONNEKSI!) kieltäytynyt vielä mistään mitä poikkikseni on minulle ehdottanut. Ja kyllä, kaikki on ollut kokeilemisen arvoista ja ollut kivaa tai tuntunut hyvältä, niin suuhun laukeamiset kuin persepanotkin!

Kateeksi käy poikkistasi. Kylhän meilläkin seksielämä ihan hyvää on, mutta suikkareita on vaan joskus vähän esileikkinä ja aika hyvin huomaa ettei tyttis sitä kauhean mielellään tee. Peppujutut onkin sit ehdoton nounou.

PS. Ennenkuin joku kysyy, niin kyllä nuolen ja mielelläni ;) Eipä tuo tosin kyllä sitäkään kauhean usein halua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat