Kannattaako?

Vierailija

Moee. :)
Hei onko kukaan sattumoisin koskaan tilannut mitään lävistyskoruja
http://www.crazy-factory.com/index.php <-sivustolta??
Kun ois kiva tietää että uskaltaako itse tilata sieltä kieli- tai napakoruja, että ottaako ne vain rahat vai onko ihan luotettava sivusto.? :D D:

Kommentit (7)

Vierailija

Moij :) Mä ainakin tilasin tuolta omia venytyskoruja ja kielikoruja, ni tuli kaikki oikeet tavarat perille. Muistaakseni sieltä voi tilata postiennakolla, jolloin maksat vasta kun haet tavarat. Toimituksessa ei mennyt mun mielestä ku about viikko. Halvat ja hyvät tuotteet. Muistat vaan puhdistaa korut varmuuden vuoksi kunnolla. :) ja jos tulee ongelmia, niin voihan sinne olla sähköpostilla yhteydessä :)

Vierailija

Jaajaa. :o Kiitos, hyvä tietää, koska itteeni himottais tuolta sivustolta pari lävistyskorua mitä muualla en oo nähnykää valikoimissa. :p
Voiski samointein alkaa tilaamaa, ku kert sama toimitusaika kuin muillakin sivustoilla yleensä, ja edullisia tuotteita - kyllä!
Ja jepp, aina olenki puhdistellut uudet korut ennen paikalleen laittoa. ;)

Vierailija

Tilattiin tuolta kaverin kanssa iso läjä lävistyskoruja, huulikoruja, napakoruja, kielikoruja, venytyskoruja, korviksia jnejne, ja tulivat kivasti perille ihan postilaatikkoon asti, hyvin pakattuina (pehmustettu kirjekuori + jokainen lävistyskoru omassa pussissa, mihin päälle kirjoitettu merkki + koko) ja nopeasti! Ei mennyt kuin 2-4 työpäivää muistaakseni, ja tulevat sentään ulkomailta asti. Postikulut oli ihan tolkuttoman pienet, ja lävistyskorut halpoja ja hyviä! (itselläni menee helposti kierteitä rikki liiallisen voimankäytön vuoksi, mutta nämä kestäneet todella hyvin) Itse puhdistin korut ennen käyttöä varmuuden vuoksi.

Vierailija

Kuulostaa koko ajan vaan paremmalta.! Kiitoksia vastauksesta. :)
Olen kyllä sen verran vakuuttunut, että uskallan luottaa ja tilata itsekin. :p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat