Facebookin suhdestatus "avoliitossa"?

Vierailija

Olen huomannut että joillakin on facebookissa suhdestatuksena avoliitossa, mutta itseltäni ei kyseistä vaihtoehtoa edes listakta löydy. Onko tämä jokin tuleva uudistus, joka on vasta tulossa yleiseen käyttöön, vai onko tunnuksissani mahdollisesti jokin virhe, jonka takia satuslistani on puutteellinen...? Näkyykö itselläsi avoliitossa vaihtoehtoa?

Kommentit (12)

Vierailija

Avoin suhde taitaa tarkoittaa semmoista suhdetta, jossa saa vähän muitakin käydä koettamassa, että tuskinpa se on kyseessä.. Ilmeisesti sitä "Avoliitossa" ei kaikilla ole, sillä olen nähnyt jollakin kaverilla "Avoliitossa" statuksen, mutta itsellä ei kyseistä löydy.. Toisaalta itselläni on englanniksi facebook, enkä tiedä onko englanniksi olemassakaan kyseistä termiä.

Vierailija

Joillakin kielillä parisuhdevaihtoehtoja on useampia kuin toisilla kielillä. Ne saa käyttöönsä vaihtamalla kielen, valitsemalla statuksen ja vaihtamalla takaisin käyttämäänsä kieleen esim. suomeen, jolloin status kääntyy suomenkielelle... En tosin tiedä miltä kieleltä tuo avoliitto status sitten löytyisi...

Vierailija

Onko joku selvittänyt jo tämän mysteerin? Itse olen koko eilisen työpäivän käyttänyt tämän ratkomiseen, kun huomasin, että eräs ystäväni oli laittanut suhdestatuksensa "avoliittoon". Joku asetus sen täytyy olla, mutta mikä!? Minä jopa kysyin ystävältäni kuinka hän onnistui, mutta emme keksineet mitään merkittävää asetusta mikä siihen vaikuttaisi.. puuh

Vierailija

Onko sillä mitään merkitystä, että onko vanha seinä tai timeline? Koska mulla on timeline, jos menen elämäntapahtuma -> perhe ja suhteet (tässä vaiheessa avoliittoa ei vielä näy) -> uusi parisuhde -> valikon takaa löytyi avoliitto?

vieras

Juu, sama ongelma. Se näkyy aikajanalla kyllä ja elämäntapahtumissa, mutta ei tiedoissa. Miten sen saisi sinnekin? Kun olen joillain nähnyt.

Vierailija

Itse mietin asiaa pitemmän aikaa ja tänään se selvisi (ja tiedoksi näin muillekin, mikäli ei ole vielä tiedossa) että kunhan poistaa ensin vanhan parisuhteessa -statuksensa niin valikkoon ilmestyy myös avoliitossa -vaihtoehto :)

Vierailija

Miten sen vanhan parisuhde-statuksen sitten poistaa? Pitääkö se status muuttaa eka siihen ---- merkkiin, eli "ei mikään" tallentaa ja sitten mennä takasin muuttamaan se ja siellä pitäisi olla "avoliitossa" vaihtoehto? Miksiköhän se ei ole siellä jo valmiina.. Ompa hankalaa, helpompi kun saman tien hyppäisi "kihloissa" osioon :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat