Ujo nainen ihastuu suosittuun mieheen. Miten lähestyä?

Vierailija

Miten pitäisi toimia kun olen ihastunut paikkakuntani yhteen suosituimpaan mieheen ja minä en ole suosittu. Olen ujo jolla ei ole paljoa kavereita ja hän on taas TODELLA suosittu. Viikonloppuna ajauduimme kuitenkin baari illan jälkeen sänkyyn ja nyt olen korvia myöten ihastunut. Puhelin numeroa ei ole, mutta facessa olen kokoajan odottamassa jos hän tulisi sinne ja tulisi itse jutteleen minulla. En uskalla alottaa keskustelua hänen kanssaan tai ottaa selville puhelinumeroa..

Miten minä ujo voin viellä ottaa yhdettä hänään ja mitä sanoa? :S En ole edes kaverilleni uskaltanut sanoa, että olen ihastunut siihen mieheen..

Olen aina päästänyt kaikki miehet pois luotani sillain, että yhden illan tai useamman illan jälkeen en o uskaltanut kertoa tunteista ja miestä ei hetken päästä näy eikä kuulu enään....tätä miestä en halua oman ujoden takia menettää!

Kommentit (2)

Vierailija

Miehellä saattaa olla myös suuri kynnys ottaa suhun yhteyttä tai alottaa keskustelu. Suosion takia hänen ei ite varmaan oo usein tarvinnu alotetta tehä, joten hän voi yhtälailla olla ujo ja epävarma alotteen tekemisen suhteen vaikkei muuten oliskaan. Ehottomasti kannattaa ite alottaa keskustelu jos hän ei sitä tee, ja se kannattaa alottaa mahollisimman pian koska varmasti miehelle on ottajia ihan jonoksi asti.

Keskustelun voi alottaa ihan perinteisesti kysymällä mitä kuuluu, sit voi kysyä vaikka koulusta tai harrastuksista jotaki ja sun omista mielenkiinnon kohteista, niinku jos tykkäät esim eläimistä nii voit kysyä onko niillä joitain eläimiä ja mitä eläimiä ja musiikkimausta voi kysyä ja onhan näitä. Sit ku vaa pääsette alkuun nii mieski varmasti jo osallistuu enemmän ja löydätte lisää juteltavaa.

Ja jos kerrot asiasta ensi kaverilles ja juttelet siitä nii koko juttu voi tuntua paljo helpommalta.

Rohkeesti vaa! Onnea matkaan :)

Vierailija

Jep, ikävä kyllä sinun pitää nyt olla aloitteen tekijä. Eli ei muutakuin yrität rohkaistua, ja aloittaa jutustelu miehen kanssa. Kannattaa sitten jos tätä jatkuu pitempään niin muutenkin yrittää ilmaista että on kiinnostunut vähän enemmästäkin. Mistään tunteista ei tarvitse alkaa avautumaan, vaan riittää että ilmaisee pitävänsä miestä kivana ja kiinnostavana, ja haluaisi viettää aikaa enemmänkin tämän kanssa.
Voit lohduttautua sillä, että sukupuolirooleista johtuen moni ujompi mies joutuu kamppailemaan täsmälleen saman asian kanssa kuin sinä. Voit myös lohduttautua sillä, että sinä olet se, joka ottaa ohjat käsiinsä. Etkä vain odota seinäruusuna jos tämä mies tulisi hakemaan sinut. Sinä olet nyt se joka valitsee ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat