Ujo nainen ihastuu suosittuun mieheen. Miten lähestyä?

Vierailija

Miten pitäisi toimia kun olen ihastunut paikkakuntani yhteen suosituimpaan mieheen ja minä en ole suosittu. Olen ujo jolla ei ole paljoa kavereita ja hän on taas TODELLA suosittu. Viikonloppuna ajauduimme kuitenkin baari illan jälkeen sänkyyn ja nyt olen korvia myöten ihastunut. Puhelin numeroa ei ole, mutta facessa olen kokoajan odottamassa jos hän tulisi sinne ja tulisi itse jutteleen minulla. En uskalla alottaa keskustelua hänen kanssaan tai ottaa selville puhelinumeroa..

Miten minä ujo voin viellä ottaa yhdettä hänään ja mitä sanoa? :S En ole edes kaverilleni uskaltanut sanoa, että olen ihastunut siihen mieheen..

Olen aina päästänyt kaikki miehet pois luotani sillain, että yhden illan tai useamman illan jälkeen en o uskaltanut kertoa tunteista ja miestä ei hetken päästä näy eikä kuulu enään....tätä miestä en halua oman ujoden takia menettää!

Kommentit (2)

Vierailija

Noh, tiedät omaan kysymykseesi vastauksen. Kukaan mies ei rinnalle jää, jos nainen esittää etäistä. Toisin sanoen, seuraavan kerran ollessasi fb:ssä ja ihastuksesi sinne ilmestyy, niin rohkaiset mielesi ja heität hänelle chat- boksissa kysymyksen; "mites menee?" ja aloitat normaalin keskustelun. Jos keskustelu soljuu mukavasti ja mies tuntuu ihan kunnolla keskustelevan kanssasi, niin vihjaat sitten, että näkeminen olisi mukavaa, tyyliin "miten ois, lähdetkö ulos tässä jokupäivä?"/"ois kiva nähdä". Ja jos mies vastaa myöntävästi, että niin ois, niin heität takaisin, että "no mites kuule ois vaikka x päivänä?". Jos ei onnistu, älä lannistu, vaan jatka keskustelua normaalisti muista aiheista.

Jos haluat sen tietyn miehen itsellesi, on oltava määrätietoinen. Ja ainoastaan kokeilemalla jäätä ja onneaan, voi jotain saavuttaa. Joten, rohkaise tyttö mielesi ja iske kiinni! Yritys ja mahdollinen epäonnistuminen ei tunnu koskaan niin pahalta kuin sivuutettu mahdollisuus.

Vierailija

Älä jää facebuukissa oottelee,et se mies alottas keskustelun,vaan ole itse rohkea ja aloita keskustelu.eli siis ihan samoilla linjoilla olen Athenel:in kanssa :)
kannattaa ainakin yrittää,koska muuten jäät koko loppu elämäkses miettimään miten olisi voinut käyä jos olisit uskaltanut olla rohkeempi.
itelläni on kanssa samasta asiasta kokemusta.olin vuoden ajan todella ihastunut yhteen suosittuun mieheen ja itse olen todella ujo tyttö.vuoden ajan yritin tehdä tähän mieheen vaikutusta,mutta ei siitä tullut mtn,se halus olla vain kaveri.mutta ainakin yritin ja pitkän miettimisen jälkeen totesin että miun täytyy vaan osata päästää irti siitä ja rueta kattomaan muita.herran jumala jos olisin vieläkin kiinni hänessä,siinä menisi elämä ihan hukkaan :( mutta mie toivon,että sie saat ittes rohkastua ja toitottavasti saisit sen miehen viel itelles ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat