Kavereita vantaa? =)

Vierailija

Moikka! olen 18vuotias tyttö vantaalta. Olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia ja kavereita vantaan suunnilta. Olen perus nätti, kiltti ja mukava tyttö. Opiskelen ja käyn koulun ohella iltatöissä, viikonloput aina vapaata. Harrastan paljon lukemista ja kuntosalilla käyntiä, tosin sielläkin alkanut kyllästyttämään käydä yksin. Tykkään shoppailla, jutella, käydä kahvilla ja olla muuten vaan, kaikkea mitä kaverukset yleensä tekevät.

Kommentit (10)

Vierailija

Moih!
Tääl ois 19 vee neitinen samalla ajatuksella liikenteessä en tosin oo Vantaalta mut tääl tulee rampattua joten no problem :)

Vierailija

Hei ihanat! :)

Olen tänä vuona 20 täyttävä nuori naisen alku ja olisi ihanaa saada uusia ystäviä, koska niitä ei voi koskaan olla liikaa!
Seurustelen mutta se ei haittaa ollenkaan ystävieni kanssa olemista ja käyn mielelläni ulkona ystävieni kanssa! :)
Olen tällä hetkellä ihan pelkkä opiskelija kauppiksessa.

Laittakaa ihmeessä sähköpostiin itsestänne jotain ja nimenkin saa laittaa jos uskaltaa niin lisään face:n kaveriksi jossain vaiheessa? :)

Viestiä osoitteeseen: Gigixx@hotmail.fi

Vierailija

Hei täällä kanssa 21-vuotias nainen Vantaalta, Käyn töissä päivisin ja uudet ystävät ois tähän tilanteeseen kans tosi tervetullutta, kun entiset muuttaneet aika hyvin pois :( Kuntoileminenkin tarttis taas alottaa :) sähköposti on suskiliina@luukku.com, pistäkää viestiä vaan niin keksitään ihmeessä jotain! :)

Vierailija

Heippa! Vaikutat kivalta ihmiseltä (: Ite oon 18v tyttö Helsingistä ja just viime viikolla liityin kuntosalin/kuntoilukeskuksen jäseneksi ja ois kiva saada vaikkapa treeniseuraa ja muutenkin ihan ystäviä (: laita ihmeessä sähköpostia osotteeseen nizza55@hotmail.com. Meseenkin ssa toki lisäillä mutta sitä harvemmin käytän nykyään (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat