26v. nainen etsii ystäviä (Tampere)

Vierailija

Hei! Itsellä hakusessa uudet ystävät kaikenlaiseen ajanviettoon :) Lueskelin noita aikaisempia vastaavia keskusteluja mutta luulenpa ettei 17-20v. tytöt huoli tällaista "ikäloppua" ystäväksi, joten aloitin uuden ketjun. Harrastan salilla käyntiä, elokuvia, lukemista, ulkoilua, matkustelua yms. Shoppailu ja ravintolat käy myös. Postia voi laittaa osoitteeseen djoh@suomi24.fi tai tänne. Ystäväporukkaa kasailen, mutta ihan henk. koht. ystäviä myös :)

Kommentit (9)

Vierailija

Moi, oon 24-vuotias ja hakusessa olis uudet kaverit. Musta kans tuntuu, että täällä on paljon 17-20v. kaverien etsijöitä, mutta itse kaipaisin hieman niitä vanhemapia ystäviä.
Jos kiinnostaa, niin mulle voi kirjoitella
kisu_872@suomi24.fi

Vierailija

Lainaus:

Moi, oon 24-vuotias ja hakusessa olis uudet kaverit. Musta kans tuntuu, että täällä on paljon 17-20v. kaverien etsijöitä, mutta itse kaipaisin hieman niitä vanhemapia ystäviä.
Jos kiinnostaa, niin mulle voi kirjoitella
kisu_872@suomi24.fi

Aamulla on näköjään tulut mailiossaan virhe, sen pitäs olla
kisu_87@suomi24.fi

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Hei tytöt!

Aloitinkin jo uuden viestiketjun mutta löysin teidät täältä :)

Olen itse 25-vuotias, ja etsin myöskin suurinpiirtein oman ikäistä seuraa. Kiinnostaisko teitä jompaa kumpaa, tai vaikka molempia, lähteä kivaan illanviettoon Tampereen yöelämään? Mulla on lähes kaikki kaverit nuorempia, enkä mielelläni oo baarissa jossa muut 18-20-vuotiaita. Paikkoina suosin yleensä Ilvestä ja Hullua Poroa.

Kaipaan elämääni uusia tuulia ja ystäviä joiden kanssa tehdä kaikkea kivaa.

Mun mailiosoite on bumbelbee086@gmail.com

FrienD83
lillyth

Hei! Itsellä hakusessa uudet ystävät kaikenlaiseen ajanviettoon :) Lueskelin noita aikaisempia vastaavia keskusteluja mutta luulenpa ettei 17-20v. tytöt huoli tällaista "ikäloppua" ystäväksi, joten aloitin uuden ketjun. Harrastan salilla käyntiä, elokuvia, lukemista, ulkoilua, matkustelua yms. Shoppailu ja ravintolat käy myös. Postia voi laittaa osoitteeseen djoh@suomi24.fi tai tänne. Ystäväporukkaa kasailen, mutta ihan henk. koht. ystäviä myös :)

Täällä olis yks 29-vuotias tyttö joka muutti kesäkuussa Tampereella ja kaipailis myös uusia tuttavuuksia...asun miesystävän kanssa, ei lapsia, koira löytyy.  iloinen, suora, avoin ja kaikkeen hauskaan aina valmis! :) kirjottele lisää jos kiinnostuit! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat