Miehet, mitä haluaisitte naisen tekevän teille?

Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Eli tämä kysymys on suunnattu cosmoon pesiytyneille miehille; mitä haluaisitte tyttöystävänne tekevän teille sängyssä tai sen ulkopuolella? Mikä olisi seksikästä, kiihottavaa, romanttista tai muuten vain ihanaa, mahdollisesti jotain mitä olet aina halunnut pyytää, muttet ole koskaan kehdannut tai naisesi ei ole tähän suostunut?

Kommentit (4)

Vierailija

Olen kokenut kun pitempiaikainen miesystäväni kiihottui, kun yhteinen miespuolinen ystävämme tuli kutsustamme sänkyymme ja rakasteli hetken kanssani mieheni katsellessa, ja tämän jäleen rakastelin rakkaani kanssaan kiihkeämmin kun koskaan ennen. Tämä oli aiemmin ollut vain hänen kännipäissään suullisesti heittämä fantasia, joka kävi siten myöhemmin toteen. Kokeilkaa rohkeasti pyytä asioita, ja kokeilkaa fantasioitanne jos vain molemmat osapuolet ovat siihen valmiit ;)

Vierailija

Suosittelen siirtämään tämän vaikka tuonne yleiseen keskusteluun, minne voi vastata ilman rekisteröitymistä. Vaikka jotkut miehet Cosmopolitaniin ovatkin tutustuneet, niin vielä harvemmat ovat tänne rekisteröityneet.

Mitä taas tulee kyysymykseen.. Sellainen spontaani seksi/ aloite siihen on mukava juttu, ja paikan tämän harrastamiseen ei välttämättä tarvitse olla se koti. Varsinkin kesällä ulkoilmassa kuntoilu on varsin mukavaa. Eli siis ruvetaan harrastamaan varsin yllättäen ja lyhyellä varoitusajalla.

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Yleensä itse olen suhteessa ollut se aktiivisempi osapuoli. Eli tosiaan toivoisi että nainen tulisi tekemään sitä aloitetta. Ja jos ei ihan täyteen seksipuuhaan, niin olisihan se ihan unelma, että nainen tulee yhtäkkiä ottamaan vaikka suihin. Ja tietysti hienoahan se olisi jos nainen pyytäisi panemaan häntä perseeseen... tai edes suostuisti pyydettäessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat