Miehelle vauva toisen naisen kanssa. Mitä minä teen?

Vierailija

Minulla on ollu nyt puolen toista kuukauden ajan juttuja miehen kanssa. Mies aikaisemmin oli minulle vain todella hyvä ystävä. Mies seurusteli vielä kaks ja puol kuukautta sitten, mutta erosi ja ei mennyt kauan kun huomasimme että meidän välillä ei enää ole pelkkää ystävyyttä. Olemme ottaneet jutun todella rauhassa, johtuen miehen erosta ja meidän hyvästä ystävyyssuhteesta. Meillä on kaikki mennyt hyvin tähän asti. Olen todella ihastunu mieheen ja välitän hänestä paljon sekä hän minusta.

Mutta nytten miehen eksä ilmoitti miehelle että hän odottaa lasta ja lapsi on miehen. Ilmeisesti nainen on tiennyt raskaudesta jo pitemmän ajan, mutta ei ole ilmoittanut aikaisemmin. Mies ja hänen eksänsä käyttivät ehkäisyä, mutta se on ilmeisesti sitten pettänyt. Mies on aivan panikiissa nyt mitä hän tekee, koska ei ole vielä valmis isäksi.

Mutta mitä minä teen? Jatkanko juttua miehen kanssa vielä? Vai lopetanko jutun nyt kun vielä emme seurustele virallisesti? Välitän miehestä paljon, mutta en tiedä olenko itse valmis tuollaseen vauvarumpaan...

Kommentit (5)

Vierailija

Muista että jos miehesi exä meinaa pitää lapsen, tulee lapsi olemaan aina tärkein miehesi elämässä, eikä häviä siitä tuskin koskaan. Sinun pitää myös olla siis valmis ja ymmärtää se asia, että lapsi menee sinun edelle monessa eri tilanteessa. Itse lähtisin pois, kun teidän juttunne ei ole vielä edes vakavalla pohjalla..

Vierailija

Kyllä miehen exä meinaa lapsen pitää. Raskaus on jo sen verran pitkällä että aborttia ei voi enään tehdä. Tämän takia ehkä miehen eksä juuri pitkitti kertomista miehelle...

Parempi minun ilmeisesti vaan hypätä tästä sopasta pois, koska mies ei edes suostu juttelemaan exänsä kanssa kunnolla asiasta. Tietää vain että on raskaana ja kuinka pitkällä, mutta luulisi tuollasessa tilanteessa olevan kauhea määrä kysymyksiä päässä...

nanenski
Seuraa 
Liittynyt15.2.2012

Kyllä suhteenne voi onnistua.. Itsellä on juttua miehen kanssa jolla lapsi toisen naisen kanssa ja meillä menee ihan hyvin, miten nyt ottaa että hänen ex-naisensa piikittää häntä välillä ja kiristää ettei lastansa saa nähdä.. Mutta pikku hiljaa se etenee..

Järki hoi, äly älä jätä!

"Raskaus on jo sen verran pitkällä että aborttia ei voi enään tehdä. Tämän takia ehkä miehen eksä juuri pitkitti kertomista miehelle..."

"ex-naisensa piikittää häntä välillä ja kiristää ettei lastansa saa nähdä.."

Kyllä te naiset olette hirviöitä.

Miehenä haku päällä ollessa, kun tulee naisen kanssa ajankohtaiseksi puheet lapsista ja kerron ettei minulla  29-ikävuoteen mennessä niitä ole, he olettavat samantien että olen tuhkamuna. Voi V!

myy94
TicTac

Muista että jos miehesi exä meinaa pitää lapsen, tulee lapsi olemaan aina tärkein miehesi elämässä, eikä häviä siitä tuskin koskaan. Sinun pitää myös olla siis valmis ja ymmärtää se asia, että lapsi menee sinun edelle monessa eri tilanteessa. Itse lähtisin pois, kun teidän juttunne ei ole vielä edes vakavalla pohjalla..

Minä olen erimieltä. Aloittajahan sanoi, että mies ei ole valmis isäksi. Eli hän ei välttämättä halua pitää yhteyttä lapseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat