Ilman pikkareita

Vierailija

Oltiin tyttöporukalla reissussa Thaimaassa tuossa vuodenvaihteessa. Yhtenä iltana yksi kavereistani sai päähänsä jättää pikkarit hotellille kun olimme lähdössä ulos. Tätä sitten toistui useampanakin iltana ja myöhemmin koko poppoo minua lukuunottamatta jätti alushousunsa mekon alle laittamatta. Onko tämä jokin yleinenkin villitys? Itseäni vähän oudoksuttaisi lähteä "kommandona" liikenteeseen.

Toinen asia mikä pisti silmään olivat rintsikattomat naiset kaduilla ja ravintoloissa. Onko sekin muotia ulkomailla? :D

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllähän sitä joskus tulee kesähelteellä jätettyä ylimääräiset vaatekappaleet pois. Tulee mukavan vapautunut olo kun tuuli pääsee hameen alle kutittelemaan jalkoväliä. Tietysti pitää muistaa näkösuojan puute istuessa jos ei ylimääräistä huomiota halua. :D

Ritsikoitakaan ei aina välttämättä tarvitse. Ainakin omat rintani pysyvät hyvin aisoissa ilmankin. Olen kyllä törmännyt melko näkyviinkin tapauksiin kun nännit loistavat kilometrin päähän mutta näitä on ollut lähinnä ulkomailla. Siihen en kuitenkaan itse pyri. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat