Miten saada tämä mies?

Vierailija

Miten voisin saada tämän miehen itselleni. Olemme tunteneet (vasta) 1½ kuukautta. Olemme olleet välistä todella läheisiä, "paljon" nähty mutta heti kun suhde alkaa syventyä, mies ottaa takapakkia. Seksiä olemme harrastaneet, välit ovat muuten kunnossa mutta tämä kammoaa seurustelua. Pelkää että joutuu taas pettymään, mutta elämähän on pettymyksiä täynnä ym. Miten voisin näyttää mitä mä oon ja kun todellakin haluan tämän miehen!!! Olen ollut 3v. sinkkuna ja pitkästä aikaa tuli ihminen vastaan kestä välitän todella!!! Tuun hulluks, keinot vähissä. :( Ehkä pitäs vähän malttaa oottaa ym? Tiedän että hän välittää musta, tykkää kaikin puolin koska on sen sanonut, ja ei nähty tuossa pariin viikkoon niin hän myönsi ikävöivänsä mua kun sanoin ikävöiväni sitä. Pari aikasempaa suhdetta sillä menny karikolle niin pelkää aloittaa taas uutta. Väitti olevansa myös liian tylsä, ettei kukaan sitä jaksa kauaa. tuumasin et mistä se voi tietää minkälaisten ihmisten seurassa viihdyn. Tämä mies on melko rauhallinen tapaus, itse olen kova menemään mutta ehkä me vähän täydennettäs toisia. Itse ainakin rauhottuisin sinkku vuosien jälkeen. Enkä ole sitä yhtään vastaan, johan sitä jo vähän joutaski :P Ikäero meillä on 8v. Itse olen kohta 20v ja hän on 27v. (tänä vuonna täyttää 28 ). Auttakkee, tuun hulluks! :(

Kommentit (2)

Vierailija

Alkoi tässä oikein itseäni hymyilyttämään kun luin ton sun juttus, koska noin kolme vuotta sitten kun olin 16 vuotias, bongasin sellaisen miehen, joka silloin oli 24 vuotias, eli sama ikäero kun teillä.
Nähtiin, ajeltiin ja juteltiin paljon. Pikkuhiljaa huomaamattamme tutustuttiin toisiimme kunnolla. Hänellä ei mua kohtaa ollut silloin mitään seurustelutarkoituksia, piti ihan kaverina, kunnes sitten jonain kauniina päivänä hän huomasi, etten ollutkaan "lapsellinen teinityttö", millaiseksi hän oli mua ajatellut. Nyt ollaan sitten tosiaan se kolme vuotta oltu yhdessä. Ja tällä hetkellä mennään siinä, että itse kohta olen 20 ja hän on 28 jo.

Täytyy kyllä sanoa, että jos sä hänet oikeasti haluat, niin sen ikäeron ei pitäisi ainakaan tuottaa mitään ongelmia.

Tärkeintä olis nyt varmaan se, että hän pääsisi suhun tutustumaan rauhassa niin, että tajuaisi sen että et ole niinkuin hänen edellisensä. Eli suhun hänen ei tarvitsisi pettyä.

Onnea yritykselle ;)

Vierailija

Kiitos vinkistä :) Parhaani yritän, ja varmaan sinnikkyys palkitaan tässä tapauksessa etten heti heitä kirvestä kaivoon. En anna etes mahdollisuutta hänen ajatella et noni siinä se sit nähtiin ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat