Kuukuppi

Vierailija

Eli siis mitä kokemuksia teillä on?

Itse olen juuri ostanut ja opettelen käyttämään. Näkyykö kuukuppi teillä ulospäin? Minulla ainaki antenni näkyy... Mutta silti tuntuu että vuoto pysyy kupissa.

Jos teillä on jotain hyviä käytännön neuvoja niin ne ovat erittäin tervetulleita! :)

Kommentit (7)

Vierailija

Luneten kuppi ollut kait pian vuoden käytössä, enkä vaihtais takaisin tampooneihin mistään hinnasta.
Mulla se antenni oli vähän turhan pitkä niin leikkasin sitä lyhyemmäksi.
Kuppejahan voi tilata mm.apteekeista

Mimi-92
Seuraa 
Liittynyt13.1.2012

Aloin käyttää Lunetten kuppia pari kuukautta sitten ja on pakko sanoa, että kupin käyttö on helpottanut menkkoja. Öisin käytän edelleen siteitä. En uskalla pitää koko yötä kuppia, kun mulla on aika runsaat kuukautiset.

Kupin asettaminen oli ensin hankalaa, mutta nyt kun osaan sen, se on helppoa. Suosittelen kuivaharjoittelemista eli kokeilet laittaa kupin paikoilleen, silloin kun menkkoja ei ole. Kupin laittaminen voi sattua, mutta kun se on sisällä, sitä ei tunne ollenkaan.

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

Mulla on ollut ongelmia pelkän tamponin laittamisen kanssa :( Onko kuukupin asettaminen vaikeampaa kuin tamponin? Mun "reikä" on vielä jotenkin kummallisesti piilossa, niin vähän arveluttaa saisinko kuukuppia ollenkaan paikoilleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat