Teinkö todella väärin?

Vierailija

Elikkäs olin kirjottanut joskus poikaystäväni/suhteestamme jotain juttuja yhdelle keskustelupalstalle, poikaystäväni sai teitää siitä yhden jutun takia ja lupasin hänelle etten tee sellaista enää.

No, niistä viesteistä tunnisti hänet ja ne olivat aika loukkaavia.

Tein tämän kuitenkin uudestaan, mutta keskustelut olivat tyyliin, "mitä ajattelisitte jos poikaystävällenne olsi kaverit tärkeämpiä" sekä siitä että kiinnostaako mun poikaystävää edes kun hän lyö luuria korvaan, emme näe jne..
Viestit eivät olleet loukkaavia, mutta olin kuitenkin luvannut hänelle ja valehtelin vielä etten ole kirjoittanut mitään.

Olisko hänellä mahdollisuutta saada muhun luottamusta enä takaisin? Vaikka sellasella keinolla, että hän vois vaikka katsoa sieltä sivulta aina että tulisiko mitään keskusteluita enää?

Ja mä haluaisin mennä puhumaan hänelle kasvotusten, mutta en näe häntä kuin koulussa ja koulussa hänellä on aina joku kaveri siinä ja hän ei todellakaan tykkäisi jos menisin siihen sanomaan asiani eikä myöskään silloin tulisi puhumaan mun kanssa.

Tajuan tehneeni todella väärin ja mulla on tosi huono olo. Mä en edes tiedä miksi mä tein niin, varmaankin siksi kun me ei ikinä nähty mutta hän oli vain kaverinsa kanssa, sen luona yötä jne. Ymmärsi tekstareilla kaikki asiat väärin, emme puhuneet ikinä kun oli riita hän vain löi luuria korvaan ja lähetti viestin tyyliin "painu vittuun".

Olemme ollet jotain vuotta yhdessä ja olemme nähneet tosi harvoin. Sekä hän pari kertaa on nostellut kulmiaan yms vihjaillut yhdelle kaverille ja mukamas vahingossa työnsi häntä tissistä. Sekä heittää exästään kaikkea läppää tyyliin "joo hän tuli meille ja hän oli heti valmis hommiin, oli melkein alasti ovellakin jo".

Mutta kuitenkin rakastan häntä ja tiedän että hän on ujo.

Kommentit (2)

Vierailija

Kannattaa unohtaa toi tyyppi, oon vahvasti sitä mieltä. Kuulostaa siltä että ootte yläaste-ikäisiä, sen ikäiset pojat on vielä ihan kakaroita eikä kaikki ymmärrä seurustelun tai tyttöjen päälle mitään. Odota että vastaan tulee joku kypsempi yksilö :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat