HUONOA SEKSIÄ

Vierailija

Seurustelen pitkän, komean, fiksun ja huomaavaisen miehen kanssa. Hänessä on kuitenkin yksi suuri puute! Hän on erittäin huono sängyssä!olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo 2,5 vuotta ja asumme yhdessä. Suhteemme alussa hänellä oli paljon suorituspaineita seksiin liittyen, kuten erektio-ongelmia, kestävyysongelmia jne. Hän on myös huono suutelemaan, (ei herätä mitään seksuaalista tunnetta). Itselläni on paljon kokemusta rakastelusta parisuhteessa aiemmista suhteistani ja koen saaneeni elämäni parasta seksiä aiemmin. Nykyisellä poikaystävällä ei ole juurikaan kokemusta rakastelusta kuin 2promillen humalassa. Seksi loppuu ennen kuin se ehtii alkaakkaan, hänen ällöttävä kuolaus (suutelu) on ahdistavaa, hänellä on myös niin pieni että en tunne juuri mitään. Emme juurikaan nykyään harrasta seksiä ongelmiemme vuoksi. Olen vaipumassa epätoivoon! pitäisikö apua hakea ammattiauttajalta, tai noudattaa muita vinkkejä? vai onko ainoa oikea ratkaisu ero?

Kommentit (1)

Vierailija

Rakastatko häntä silti?

Jos kyllä, kokeile asiasta keskustelua, ei tietenkää et "oot huono sängys" tai et "en tykkää tosta kuolaamisesta" :D Voit esim. näyttää "pussaa mua näin", ja kysyä hänen mielipidettä että miten saisitte seksielämän toimimaan. Jos mies ei ole yhteistyökykyinen, miksi haluaisit murehtia huonossa suhteessa. Voi kuulostaa ehkä tyhmältä että jättää pelkän seksin tai suutelun takia mut mielestäni se on todella iso asia suhteessa ja jos ette pysty olla avoimia toisillenne ja korjata yhteistä ongelmaanne, niin....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat