seksi(?)suhteesta

Vierailija

Käännyn puoleenne ihanat cosmoilijat!
Löysin n. puoli vuotta sitten baarista yhden illan jutun, josta sitten muotoutuikin pitempiaikainen seksi(?)suhde. Eli tavataan pari kertaa viikossa, seksin merkeissä. Se toimii ja nautin, mutta muutenkin mun mielestä meillä synkkaa muutenkin ja ei tosiaan mee niin että vaan pantaisiin ja heippa hei, vaan yleensä tehdään muitakin juttuja. Olen tavannu myös miehen veljen, siskon ja kavereita, mutta minua ei ole esitelty sen paremmin tyttöystävänä kuin kaverinakaan, ihan vain etunimellä.
Ongelma on että olen aivan korviani myöten ihastunut. Koskaan ei ole ollut puhetta, että mikä suhde tämä on, enkä uskalla ottaa asiaa puheeksi kun pelkään säikyttäväni paatuneen poikamiehen pois.
Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Mistä teidän mielestä on kyse ja voisiko tällaisesta suhteesta kehittyä jotain vakavempaa? Mies on 25, itse olen 18.

Kommentit (2)

Vierailija

voi hitto! Lähti näköjään kolmeen kertaan tämä viesti, en tiedä miten oon onnistunut näi lahjakkaasti sohlaamaan :D
mutta jatketaan vaikka tähän... kiitos ja anteeksi :D

Vierailija

ei vitsi, olisin voinut kuvitella itse kirjoittaneeni tämän, ellei iät olisi olleet hieman eri, melkein jopa sama ikäero, mutta kuitenkin :D oon siis ihan samassa tilanteessa ja ahdistaa jotenkin tosi paljon sanoa omista tunteistani! olen jo pari kertaa koittanut vihjata asiasta aika selkeästi viestissä, mutta niihin en ole vastausta saanut, joten tämän takia jännittää vielä enemmän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat