kaveriporukkaa helsingistä osa 2 :D

Vierailija

Niin kun tuo ensimmäinen kaveriporukkaa helsingistä näyttää jo olevan täynnä, niin voitaisiin perustaan toinen. :)

itse olen 20 vuotias tyttö helsingistä. tykkään tehä kaikkea tyttöjen juttuja, käydä baarissa tai nähdä ihan muuten vaan!

Eli kaikki halukkaan vaan mukaan:D iällä ei varmaan nii väliä? suunnilleen 16-22 vaik :)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Heippa! musta olis ihanaa tavata uusii ihmisii, millasia vaa, oon positiivinen ja avoin ja tykkään tehä oikeestaan mitä vaan, ja myös olla tekemättä mitään :) espoossa asun ja oon 17 kyl vasta mut eipä koskaan olla vanhempien kavereiden kanssa henkistä eroa huomattu (:

Vierailija

Moi! :) täällä on kans yks lisää, oon kyl tos edellisessä kaveriporukka ryhmässä, mut oon ite sitä mieltä et kavereita ei voi todellakaa olla koskaa liikaa :) ei haittaa vaikka on muutama eri kaveriporukka sitte, ainakaa ei lopu kaverit keske :D

Oon siis 19v. tyttö, helsingis asun, muutama kuukaus sitte muuttanu tänne Seinäjoelta. Justii baareis käyn muutaman kerran kuukaudes ja mitä ny ikinä sit keksiikää. Mul on facebookki ja mese mut fbookkii käytän enemmä. Mailin kautta voi kysyy mesee jos sinne haluu lisätä ja mun nimee kans voi kysyy jos sit fbookkii lisää eli postii: marremt92@gmail.com

Vierailija
marska_

Moi! :) täällä on kans yks lisää, oon kyl tos edellisessä kaveriporukka ryhmässä, mut oon ite sitä mieltä et kavereita ei voi todellakaa olla koskaa liikaa :) ei haittaa vaikka on muutama eri kaveriporukka sitte, ainakaa ei lopu kaverit keske :D

Oon siis 19v. tyttö, helsingis asun, muutama kuukaus sitte muuttanu tänne Seinäjoelta. Justii baareis käyn muutaman kerran kuukaudes ja mitä ny ikinä sit keksiikää. Mul on facebookki ja mese mut fbookkii käytän enemmä. Mailin kautta voi kysyy mesee jos sinne haluu lisätä ja mun nimee kans voi kysyy jos sit fbookkii lisää eli postii: marremt92@gmail.com

Joo, eli marska_ on siinä edellisessä kaveriryhmässä mikä koskee helsinkiä, niin kuin minäkin olen siinä. Mutta kuten hän sanoo, että kavereita ei voi koskaan olla liikaa ja se on totta. Eihän se mitää haittaa vaikka olisikin 2 eri kaveriporukkaa. :)

Olen 21 vuotias nainen Helsingistä. Muutin helsinkiin tuosta Espoon puolelta, eli ei kovin pitkä matka, mutta hyviä ja läheisiä kavereita ei ole kuin 1 ollut Espoon puolella ja minua n. 5v nuorempi lisäksi. :/

Asun avomieheni kanssa ja meillä on 2 koiraa tällä hetkellä. En ole töissä/koulussa, mutta ensi syksynä pitäisi hakea opiskelemaan ja töitäkin etsiskelen. Harrastuksiini vain pyöräily, luistelu, lenkkeily ja käsityöt.

Tykkään käydä kahvilla, shoppailemassa ja baareissa. Sähköpostini on: tpupu90@gmail.com

Vierailija

heimoi!!

minäkin olisin kiinnostunut, olen 20vuotias ja helsinkiläistynyt parisen vuotta sitten ! pyysin saada liittyä ryhmään fb:ssä (:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat