Hiusten värjäys > sen jälkeen.

Vierailija

Moikka, aion tänään värjätät siis tyven (taaaaas), kun mulla on niin tummat hiukset oikeasti ja oon siis nyt blondi. Mutta tämän jälkeen aion pitää ainakin 2-3 kk pitkän taon värjäämisestä, kun yleensä värjään 1 kk välein, tai vähän yli kuukauden välein. Mutta jokatapauksessa, ajattelin ton värjäyksen jälkeen leikata latvat ja tehdä öljyhoidon. Mutta mikä on paras kaupasta saatava öljyhoito? Oisko mitään vinkkejä :o Ja mitä muuta vois tehdä hiuksille joka vähän hoitais ku värjään taas..
Aion vielä kokeilla ruokaöljyä mutta en ihan heti värjäyksen jälkeen, viikon tai parin päästä ku oon ennenki sitä kokeillu ja tuo ihan kivan sileät ja kiiltävät hiukset..

Kommentit (5)

Vierailija

Ethän levitä vaalennusainetta latvoihin, vaan vaalennat vain tyvikasvun?

Itse käytän kookosrasva-oliiviöljy tehohoitoa eli kookosrasva sulamaan ja oliiviöljy sekaan. Voi levittää lämpimänä niin imeytyy vielä paremmin. Halvempi versio on kookoskerma/maito + oliiviöljy.

Vierailija

Netistä saa ohjeita siihen ja se wörkkii kyllä :-) Ruokaöljystä, kuten siis rypsiöljystä siinä on kaikki luonnonrasvat siks se auttaakin. Antaa eloa ja kiiltoa kuiville hiuksille, mut sitä pitää pistää hyvin vähän hiuksiin, koska muuten se ei helpolla lähdekkään. Ekan kerran kun testasin menin tyhmänä laittaa sitä ihan liikaa, et sai kyllä kauan pestä sitä pois.. Mut siis lämmittää sitä vähän mikrossa, ottaa kostean pyyhkeen ja ku on pistänyt sitä vähän hiuksiin niin lämmin pyyhe päähän tunniks tai pariksi. Tepsii! Ja sitten kun menee suihkuu laittaa shampoon jo ennen hiusten kastelemista.

Vierailija

En todellakaan levitä väriä latvoihin. Kun ne on jo vaaleet jne :D Oon tosi tarkka muutenki ku värjään tyvikasvun, ettei sitä värii kauheesti muualle vahingossakaa menis. =)

Vierailija

Moikka.. Opiskelen parturikampaajaksi ja voin sanoa sellaisen vinkin. Latvahan hiuksissa on usein kaikkein huonoimmassa/huokoisemmassa kunnossa kun taas tyvi. Tyvihän on uutta hiusta ja jos kerran sen vaalennat etkä vaalenna latvoja uudelleen ja uudelleen se ei vaurioita muita hiuksiasi ja jos teet vaan kertakäsittelyn tyveen(uuteen hiukseen) ei se siitä kauheen huonoon kuntoon mee. Että kyllä tyven voi värjtät ja se väli onkin usein 1-2 kk. Itse en osaa sanoo kaupan öljyhoitoihin, mutta suosittelen parturituotteita, koska ne on laadukkaasti suunniteltuja ja auttaa mihin tahansa. Mulla on luonnonkihara hius mikä on entuudestaa karhee. sitten se vaallennettii ku olin laittanu mustapunasen vaaleen tukkani päälle taas vaaleeks ja taas mulla on tumma violetti tukka, ja todella paskassa kunnossa mutta hoidan niitä parturituotteilla niin ei sitä huomaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat