Vähän erilainen lahja..

Vierailija

Eilikkä poikaystävän kanssa vknloppuna vuosi päivä..Koska olen huono lahjoja keksimään, ja kaikki tylsät paidat ja korut on jo annettu, niin ideana on järjestää pikkuyllätys hänelle. Tilasin pikkumustan yöpaita mekon ja verkkosukkikset. Tarkoituksena on siis viettää kuuma yö. Tarvitsisin ideoita mitä voisin toteuttaa hänelle ja hänen kanssaan. Jotain erilaista,rohkeampaa kuin yleensä?

Kommentit (4)

Vierailija

Ensinnäkin suosittelen jättämään minkäänlaiset stringit/alushousut pois! Jos et jo aikonut, oma mieheni ainakin tykkää että päällä on pelkkä pikkumusta ja ne verkkostay up:t ilman että mikään peittää alapäätä..

Itse en syty mistään kynttilä, musiikki hömpötyksistä mutta makunsa kullakin ja yritä järjestää yllätys siten, mistä miehesi pitää.. Jos musiikki rentouttaa tunnelmaa niin sitä kannattaa laittaa taustalle.

Mielestäni tärkeintä on, että pikkumustassa käyttäydyt itsevarmasti ja ohjaat itse miestä mitä haluat tehdä hänelle. En toki tunne sinua, joten voit olla kaikkea tätä sanomattakin, kunhan mainitsen :)

Ehdotettu sylitanssi olisi hyvä! Minä varmaan aloittaisin suuseksillä esimerkiksi olohuoneen sohvalta missä mies voi rennosti istua ja itse olla polvillaan esimerkiksi lattialla. Itse suosin olohuoneen lattiaan ennemmin kuin sänkyä, koska lattialla (matto tietysti alla) esimerkiksi sellainen asento, että mies makaa ensin lattialla ja menet hänen päälleen selkä miehesi kasvoihin päin eli "väärinpäin ratsaille", tämä tuntuu aivan mahtavalle. Vielä parempi on jos mies ottaa ensin seisaaltaan sinua takaapäin ja varovasti menette alas tavallaan molemmat kyyryyn niin että mies istuu ja itse nojaat käsien varassa taaksepäin. Suosittelen!

Antoisaa yötä! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat