Seksi; nainen päällä

Vierailija

Mun "ongelmani" on se, että en uskalla olla päällä. Tai no, yhden ainoan miehen kanssa oon sitä kokeillu, silloinkin hitonmoises humalas. Nykyinen miehini siis tottakai sitä toivoisi, niin kuin itsekkin, mutta tämä tuntuu niin ylitsepääsemättömältä. Sama myös useammissa asennoissa. Pelkään kai omia vatsamakkaroita tai siis sitä, että jos mieheni ei pitäisikään minusta kun katselee minua siitä tietystä kulmasta. Mikään jätti en kuitenkaan ole, normaali painoinen. Miten saisin itseni rohkaistua? Yhdessä oltu jo kuitenkin reilu vuosi.

Kommentit (14)

Vierailija

Itselläni oli aivan sama ongelma nykyisen poikaystäväni kanssa. en uskaltanut kokeilla mitään erilaisia asentoja enkä näyttää itseäni hänelle. Vaikka hän itse sitä kovasti toivoi. Luulin etten koskaan pääsisi siitä yli. En itsekkään ole mikään lihava, vaan ihan normaali kokoinen. Kun olimme seurustelleet noin puolitoista vuotta (nykyään 3 vuotta) ajattelin että on pakko yrittää. Mielummin annan poikaystäväni nähdä minut sellaisena kuin olen kuin että tarjoisin hänelle vaan niin tylsää seksielämää. Sitä paitsi jos toisen kanssa meinaa olla niin pitäähän sitä uskaltaa näyttää itsestänsä kaikki. Minulla ei mitään keinoja ole, mä vaan päätin että nyt teen sen. Ja totuttelua se todella vaatikin. Mutta poikaystäväni halusi minua sen jälkeen paljon enemmän joka auttoi asiaa. Nykyään en enää edes mieti koko asiaa. Se ei oikeastaan auta muu kuin että tekee ne asiat pari kertaa niin sen jälkeen se ei enää pelota eikä mietitytä kun huomaa että toinen hyväksyy sut sellaisena kuin olet. Ja olen varma, että poikaystäväsi vain nauttii kun saa monipuolisempaa seksielämää! :)

Vierailija

Itselläni oli sama exäni kanssa.. Uskalsin olla päällä vasta kun tunsin hänet tarpeeksi hyvin ja olimme olleet pidemmän aikaa yhdessä. Nykyään minulla on jo uusi mies ja olen saanut paljon itseluottamusta. Harvemmin enää nykyään miestäni päälle päästänkään. :p

Vierailija

Itse olen myös kokenut saman joskus. Mitään erikoisia neuvoja siihen ei ole, muutakun rohkeasti kokeilemaan vain. Sitten muutaman kerran jälkeen jo tiedätkin mistä itse tykkäät ja miten siinä on sulla itselläsi hyvä olla, ja varmasti miehesi tykkää susta juuri sellaisena kun olet, eikä lähde arvostelemaan :)

Vierailija

Miehesi luultavasti ajattelee, että olet juuri seksikkäimmilläsi päällä ollessasi. Hän ei varmasti huomaa muutamaa vatsamakkaraa, sillä rintavarustus tuppaa korostumaan tuossa asennossa miehen perspektiivistä. Voit vaikka aloittaa siitä, että menet päälle, mutta kumarrut miehen ylle niin, että olette rinta rintaa vasten. Tästä voit nousta esim. käsivarsien varaan. Tsemppiä kokeiluun!

Vierailija

Valot pois alussa päältä jos tuntuu että oma ulkonäkö huolestuttaa. itsekkin voin tuntea itseni paljon vapaammaksi pimeässä, juuri sen takia ettei tarvitse murehtia miltä näytän. varmasti mies siitä pitäisi jos ylipäänsä ryhdyt "ratsaille", näki hän sinut tai ei.

Vierailija

Täällä olis myös yks jolla on ollu sama pelko. Itse olen hieman pyöreähkö mut en mikään lihava. Mut joo tosiaan tohon pelkoon ei oo oikein mitään keinoa, muutakun rohkeutta vaan ja kokeilet kun siltä tuntuu. Ja kun olet sinut itsesi kanssa. :) Ajatteleppas sitä et tuskinpa tämä miehesi olisi kanssasi yhdessä tai edes harrastaisi seksiä jos olisit kauhea tai yököttävä hänen mielestään. Näin mun miehene sanoi mulle (olemme olleet 7 kuukautta nyt yhessä). Hän jopa haluaa useinkin et tulen hänen päälleen. :) Ja voithan aina keskustella asiasta miehesi kanssa se auttaa. :)

Vierailija

LYHYESTI:

Jos sä kuvottaisit miestä, se ei ees haluis sua! Eli: Jos se kerran haluu sua ni se haluu sua myös joka hiton kuvakulmasta ! ;D Ei se helppoo oo aluks.. ei ees ekan 10 kerran jälkeen. Mutta: HARJOTUS TEKEE MESTARIN!
Mäkää en uskaltanu aluks mut kerran vaan tein sen ! Ja mies nautti siitä heti siitä sekunnista asti ku menin päälle.. koska se jotenki kiihotti sitä.. Eikä sitä näkyny haittaavan et en ollu mikää mestari.. Sen käsillä se mua ohjas ja se suju ihan hyvin !

SUN PITÄÄ VAAN PÄÄTTÄÄ MENNÄ PÄÄLLE! Kuiskaa vaikka silleen "seksikkäästi" sen korvaan että auttaa sua jotenki.. Eikä sun tarvii hinkuttaa mitään 100km/h aluks.. voit alottaa ihan hitaasti :)

TSEMPPIÄ !

Vierailija

Itsekään en ensin uskaltanut olla päällä, mutta kerran rohkaistuin kokeilemaan, ja kumpikin tykkäsi todella paljon! :) Aina vaan sujuu paremmin, sillä mitään ei voi osata jos ei edes yritä :)
Suosittelen kokeilemaan! :D

Vierailija

Aivan normaalia. Sama juttu on minulla kuin myös monella muulla.
Itse patistan itseni menemään päälle koska en kuitenkaan halua että olen mikään lahna. =D Ja kokemuksia on suhteesta jossa olenkin joutunut olemaan joka ikinen kerta päällä, ei sekään kivaa hommaa sitten ole kerta toisensa jälkeen.
Ja olen täysin varma että poikaystäväsi ei sinua jätä jos siitä kuvakulmasta näkyisikin vähän mahaa. Päin vastoin, luulen että hän vuoden odottelun jälkeen on täysin innoissaan ja otettu että teet sen hänen takiaan.
Josset millään nouse hevosen selkään niin kokeilkaa vaikka sitoa poikaystäväsi silmät. Ota ohjat käteen and go sister! ;)

Vierailija

Mullakin sama ongelma tällä hetkellä. Ollaan tapailtu/oltu yhdessä jätkän kanssa viime lokakuusta asti, enkä oo vieläkään uskaltanu mennä päälle, koska pelkään etten osaa tai et kunto loppuu kesken, vaikka oon ihan normaalipainoinen ja urheilen. Joskus vaatteet päällä ollaan pelleilty silleen et oon päällä, niin ehkä se pitäis vaan uskaltaa...

Vierailija

Asiahan on niin miesten mielestä, että heitä ei kiinnosta seksin aikana ne vatsamakkarat tai miten hiukset on.. He keskittyvät vaan siihen nautintoon jonka he saavat ja jonka he haluavat antaa naiselleen.

Rohkeutta! :)

Vierailija

Jos miestäsi häiritsisi vatsamakkarasi silloin kun olet päällä, ne häiritsisivät häntä varmasti muutenkin. Eivät ne mistään maagisesti ilmaannu silloin ja häviä sitten kun nouset seisomaan tai menet selällesi.

Lähinnä herää kysymys että kuinka luonnollinen suhtautuminen oikein täytyy olla seksiin jos on oikeasti aikaa pohtia omaa ulkonäköään sängyssä ja niinkin yksinkertainen ja luonnollinen asento kuin päällä oleminen pelottaa noin paljon.

Vierailija

Jos miestäsi häiritsisi vatsamakkarasi silloin kun olet päällä, ne häiritsisivät häntä varmasti muutenkin. Eivät ne mistään maagisesti ilmaannu silloin ja häviä sitten kun nouset seisomaan tai menet selällesi.

Lähinnä herää kysymys että kuinka luonnollinen suhtautuminen oikein täytyy olla seksiin jos on oikeasti aikaa pohtia omaa ulkonäköään sängyssä ja niinkin yksinkertainen ja luonnollinen asento kuin päällä oleminen pelottaa noin paljon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat