Sinä ja ex:äsi

Vierailija

Mulla on sellasta, että jos vaikka näen jonkun exän josakin niin tulee semmosia ikävän tunteita tai sit vaa iha jos ajattelen. Toi tunne ei tuu lähellekkää kaikista existä, mutta parista tuoreimmasta kyllä. Oon kuitenkin ollut nykyisen kanssa yli vuoden. Onkohan ihan normaalia vai onko päässä vikaa? ;o

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä se on ihan normaalia ainakin mun mielestä.
Itse en nyt varsinaista ikävää ole tuntenut exäni kohdalla, mutta
sekavia tunteita kyllä näin jälkeenpäin.

Voihan niissä sun exissäsi olla jotain mikä oli niin erilaista nykyiseesi verrattuna, että senkin takia tulee niitä ikävän tunteita.

Vierailija

Me seurusteltiin mun ekan poikakaverin kans 1,5 vuotta ja mulla oli varmaa 2 vuotta sellanen pieni ikävä ja aattelin sitä tosi paljo ja saatoin haaveilla jopa siitä et me palattais viä yhteen, vaikka sen 2 vuoden aikana seurustelinki parin muun jätkän kans. Mä pidin sitä kai jotenki vaa nii täydellisenä ja olin sokee tunteille viä kauan aikaa. Ajattelin et kaikki vika on kokonaan mussa ja et mun pitäs muuttua sellaseks ja tälläseks ja tollaseks et me voitas olla viä yhes. Kesti tosi kauan tajuta aatella nii ettei me vaa olla toisillemme ne oikeet koska en olis millää halunnu hyväksyä sitä.

Eron jälkeen mä seurasin tosi tarkasti sen tekemisiä koulus jos meillä sattu olla sama tunti, ja sieltä täältä mä bongasin muutamia niitä ei niin täydellisiä piirteitä. Pikku hiljaa mä sain irrottauduttua siitä enemmän ja enemmän, ja en ees oikeen tiä mis vaihees se muuttu nii et nykyään en vois ees kuvitella seurustelevani sen kans. Kauan vain kesti tajuta ettei se oikeen sit ookkaa mun tyyppiä. :D

Ja on se mun mielestä kans ihan normaalia. Ei kannata miettiä sitä liikaa, sit tulee ikävä jos tulee, se on ihan luonnollista. Nii ja vaikka exissä oliski joitain jopa parempia puolia ku nykyses nii aiva varmasti on paljo myös niitä huonompia, eli ei todellakaa kannata verrata nykystä exiin. En kyl tiä mitä apua tästäkää ny sit oli mut ainaki saman tyylinen tilanne on joskus ollu ja hyvin mä siitä sit lopulta selvisin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat