Kiusattu jo 9 vuotta

Vierailija

Olen 18v tyttö. Omasta mielestäni ihan normaali ja minulla on normaalit halut niinkuin muillakin. Minua on kuitenkin kiusattu henkisesti jo 9 vuotta. Haukuttu rumaksi ja läskiksi. Mikä ees oikeesti on läski? Ihmiset määrittelevät sen eritavalla. Mies puoliset ihmiset eivät juurikaan katso minua vaan pikemminkin haukkuvat ja naljailevat. En tajua mitä enään teen. Alan olla liian väsynyt tällaiseen. Kiusaaminen ei ole aina pelkästään aina henkistä se on myös välillä fyysistä.

Autattehan sisaret sekä veljeni minua :(

Kommentit (13)

Vierailija

Moi. Muakin on kiusattu melkeinpä koko peruskoulu ja muutenkin musta ei aina hirveesti tykätä. Jos kaipaat juttukaveria, niin musta sellaisen voisi saada.

Vierailija

En ole se henkilö joka etsii kavereita seinäjoelta. :/ Mutta jos silti haluat tutustua niin heitä vaikka joku sähköpostiossa tähän?

Vierailija

No mulla vähänn sama asia. Mutta ei onneksi enää kiusata, kun oon päässy niistä ihmisistä kokonaan eroon. Mut siis mullekki voi aina laittaa viestii esim mailitsi, ja ystävystyy. Kaipaaan itekki sellasta luotettavaa henkilöö jolle vois puhuu. Mut siis jos haluut tutustuu muhun oon siis 18-vuotias tyttö läheltä Helsinkii.

Vierailija

No siis tähän en viittis laittaa sähköpostiini, koska siinä on mun koko nimi, ja en haluu että se näkyy kaikille (: jos sulla on yksityisviesti käytössä voisin sitten siihen laitella.

Vierailija

Minua kiusattiin myös henkisesti koko ylä-aste aikani. En silloin uskonut että kukaan voisi ikinä rakastua minuun kun olen niin ruma, ja läski ja ties mitä :D Nyt olen kuitenkin 20-v ja seurustellut 2 vuotta miehen kanssa joka hyväksyy ja rakastaa minua juuri tälläisenä. Olen saanut itsevarmuutta, mutta tuo kiusaaminen on jättänyt kuitenkin arvet. Neuvoni sinulle ovat pidä pää pystyssä ja ole oma itsesi ! Jos joku ei sinua osaa sellaisena hyväksyä se on hänen ongelmansa ja jos hän jatkaa kiusaamistasi hänellä on itsellääni luultavasti ongelmia oman minä kuvansa kanssa tai on niin raukkis että pelkää tulevansa ulkopuoliseksi jos ei kiusaa sinua ta että hänen huonot puolensa huomataan.. Käännä sellaisille ihmisille toinen poski ja anna niiden lillua omassa liejussaan. Sinä uskallat kuitenkin olla oma itsesi etkä ryhdy olemaan jotain muuta vain siksi että muut hyväksyisivät sinut <3 Hae tukea läheisistäsi. Kiusajat usein pelkäävät niin paljon itse tulevansa kiusatuiski että turvautuvat tähän alhaiseen keinoon.. Nostan hattua sinulle ettei sinusta sellaista ole tullut ! :)

Vierailija

Moikks !

Tuttu juttu mullekki ! oon saman ikänen ku sä ja mua kiusattiin KOKO ALAASTE ja vähän yläasteellakin .. sanottiin pupujussiks ( hampaiden takia ) ja kukkakepiks ( koska olen niin hoikka ) sekä kaikkea muuta loukkaavaa.. Naurettiin päin naamaa ja puhuttiin paskaa selän takana..Monet luuli että mulla on syömishäiriö.. ja levitteli jotain bulimia-paskaa !

En tiedä mitä tapahtui .. mutta kun hankin raudat, en tosin "pupujussin" takia vaan päänsärkyjen, niin NE JOTKA HAUKKUIVAT PUPUJUSSIKSI alkoivat juttelemaan kanssani ystävällisempän sävyyn koska heilläkin oli ollut raudat .. (kylläkin monta vuotta aikaisemmin kun mulla..) Leikkasin hiukset ja värjäsin.. ( itseni takia ) niin aloin saamaan kehuja.. Elin ensin omassa pikku mailmassani ja tyhjästä kaikki se kiusaaminen katosi ja sain itsevarmuutta..

KUULES ! luulen että koko juju on siinnä että kiusaajat eivät ole ihan kypsiä.. ja ehkä kateus voi olla syy ? Teeppä itelles ITSESI VUOKSI ( ei muiden vuoksi! ) pieni hemmottelupäivä ja mini-muodon muutos piristyksen takia ! Kun tunnet itsesi paremmaksi niin kaikki muutkin näkevät sinut siinä valossa ! :) tsemppiä !

P.S! Läski on sitten kun ei pääse sängystä ylös ! Kurvikas on kaikki muu sitä ennen.. ja kurvikas = SEXY !!

Vierailija

Naiset naiset.. Pää pystyyn! Niinkuin jo sanottiin ole vain oma itsesi.
Se on hienoa että tiedät olevasi saman arvoinen kuin muutkin. Arvostus itseään kohtaan kehiin. Kaikki me ollaan niin hiton hyviä tyyppejä. Pitäkää se mielessä. Pärjäät kyllä, nytkin olet saanut juttu seuraa nähtävästikin, asioilla on tapana järjestyä, ennemmin tai myöhemmin. :)

Vierailija

Been there :/

Minua kiusattiin 1 luokasta kutoseen asti joten tiedän tunteen, alkaa miettiä mikä minussa on vikana vaikka oletkin juuri täydellinen itsenäsi.
Minua kiusattiin niin pienenkin asian takia kun notkoselkä ja olin hieman hitaampi lukemaan. Notkoselkääkään edes huomaa mutta jostain niiden piti kiusata, myös paras kaverini "jätti" minut yksin koska uudet kaverit eivät halunneet minua mukaan. Tietysti kaikkea muitakin nimittelyjä tuli kohtattua, mutta kun oppilaitos vaihtui yläasteeksi uudet ystävä auttoivat hieman unohtamaan. Ja myöhemmin poikaystävä opetti rakastumaan itseeni koska toisen kehut ja rakkaus saivat asian taas hälvenemään ja aloin rakastua itseeni.
Tosin välillä kun peiliin näen sen pienen tytön joka ei halunnut lähteä kouluun ja mietti mikä minussa on?
Tällainen jättää arvet enkä toivo sitä kellekkään! Tsempppiä! minä lupaan että se paranee vielä! äläkä syytä itseäsi! Mutta jos Fyysinen jatkuu tee asialle jotain!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat