mies lopetti yhteydenpidon. mistä kyse?

Vierailija

Erosin pitkäaikasesta poikaystävästäni n. 4 kk sitten. Ero oli todella raskas ja ajattelin, että nyt pysyn sinkkuna pitkään ja pidän hauskaa.
Tapasin kuitenkin kuukausi eromme jälkeen yhden miehen ja hän pyysi minua treffeille. Vitkastelin aika kauan ennen kuin uskalsin lähteä. Lopulta ajattelin, että nyt pidän vaan hauskaa ja onhan kiva tavata uusia ihmisiä. Kävimme treffeillä tämän miehen kanssa ja minulla ei ollut treffeistä oikein mitään odotuksia, lähinnä pelkäsin, että ilta tulee olemaan todella kiusallinen. Mutta päinvastoin! Mies oli todella suloinen ja todella hauska! Olin kuitenkin vähän varautunut, koska olin päättänyt, että en ihastu kenenkään vähään aikaan. En tiedä miten siinä niin kävi, mutta päädyin miehen luo yöksi ja meillä oli todella hauska yö. Emme harrastaneet seksiä, mutta juttelimmw, koskettelimme toisiamme ja nukuimme lähekkäin. Aamulla mies oli jotenkin ihan umpi-ihastunut minuun. Hän halaili ja pussaili paljon ja kysyi että nähdäänhän uudestaan. Minua se halailu ja pussailu hieman ahdisti kun en tiennyt silloin olenko valmis mihinkään.

Mies oli ennen tapaamistamme varannut kaverinsa kanssa monen viikon ulkomaanmatkan ja lähti sinne muutama päivä treffiemme jälkeen. Hän harmitteli sitä, että näemme vasta matkan jälkeen ja minä puolestani olin ihan iloinen siitä, että saan vähän aikaa sulatella tätä juttua.
Hän on tällä hetkellä siis siellä matkalla. Takaisin hän tulee parin viikon päästä. Olemme melkeen joka päivä jutelleen facebookin kautta keskustelussa. Hän on aina ottanut minuun yhteyttä ja sanonut kuinka hän odottaa, että näemme taas ja hän sanoi jopa miettineensä minua hänen tyttöystävänään. Itse olen ollut aika varovainen sanoissani ja sanonutkin, että äläs nyt vielä mene tuollaisia puhumaan kun ei tunneta niin hyvin. Nyt yhtäkkia miehestä ei ole kuulunut mitään. Viimeksi viikko sitten juttelimme. Olen odottanut, että hän kirjautuisi facebookkiin ja tunnen itseni nyt ihan tyhmäksi kun kyttään netissä koska hän on siellä. Ensin olin itse se, joka jarrutteli, mutta nyt pelkään, että hän ei enää ota yhteyttä. Mitä se tarkoittaa, että hän ei ole pitänyt yhteyttä viikkoon? Voiko hän silti olla vielä kiinnostunut? Itse ajattelen sen niin, että jos hän olisi kiinnostunut niin kai hän haluaisi edelleen jutella kanssani. En nyt voi olettaa, että hän koko lomaansa hengaa facebookissa kanssani, mutta että viikkoon ei ole kuulunut mitään!
Ja vaikka olen ollut varovainen hänen suhteensa niin olen kyllä ilmaissut, että haluan nähdä hänet uudestaan ja kertonut, että minulla oli todella kivaa.

Kommentit (8)

Vierailija

odottelehan kunnes mies palaa lomaltaan jos hän vaikka sitten ottaisi yhteyttä =) jospa hän vain ottaa lomastaan kaiken irti ;) ei luulisi tuollaisen innokkuuden sormia napsauttamalla hiipuvan jos on tarkottanut mitä on sanonut...jos hän on facebookissa samaa aikaan kuin sinä eikä silloin juttele tapansa mukaisesti, kannattaa ehkä miettiä uudelleen :S mutta toivottavasti se sieltä ilmoittelee itsestään! =)

Vierailija

Sinuna en huolehtisi. Eikö teillä ole kännyköitä käyössä, siis jos koko ajan pitää lärvikirjassa kytätä koska toinen kirjautuu sisään? Luulen että on kyse vain siitä, että miehellä ei ole ollut tilaisuutta käydä koneella. Entä jos vaikka itse kysyisit mieheltä tekstiviestitse että kuinka menee, onko kaikki hyvin.. (: Ymmärrän että haluat olla varovainen ja niin se kannattaakin. Parempi tutustua kunnolla, ei sitten tule yllätyksiä.

Vierailija

Minulla on kyllä miehen numero, mutta hän sanoi ottavansa loman ajaksi jonkun paikallisen liittymän käyttöön. Sitäkin olen miettinyt, että miehellä on kuitenkin minun numeroni niin jos hän ei ole päässyt nettiin niin voisi jotain viestiä laittaa. Koska jos minusta tuntuu oudolta, että emme ole jutelleet viikkoon niin kyllä hänelläkin täytyy jotain ajatuksia olla tästä. Varmasti olen käynyt hänen mielessään tämän viikon aikana. Jotenkin outoa kun hän niin innoissaan jutteli minulle ja nyt ei mitään.

Vierailija

Pari viikkoa on kuitenkin aika pitkä aika elää niin ettei oikein tiedä mitä on tapahtunut tai missä mennään. Entä jos miekkonen olisi käynyt siellä facebookissa sillä välin kun et itse ole sillä päivystänyt? Voisitko laittaa miehelle viestin vaikka facebookissa, että ottaa yhteyttä kun näkee viestisi? Toisaalta, ehkä lähinnä itse huolestuisin siitä, ettei mitään ole vain sattunut. Tuskinpa se sieltä mitään ulkomaalaista naistakaan on napannut..Mutta miehistähän ei koskaan tiedä, jos vaikka ovat lähteneet siellä jollekkin pidemmälle retkelle tms.

Vierailija

Näin minulla...

Tapasin jonkin aikaa sitten mukavan ja hauskan miehen. Alussa kyseinen mies halusi tavata päivittäin ja tekstareitakin tuli tiheään, ja hän esitteli minut vanhemmilleen. Ja melko pian hän alkoi puhua jo MEISTÄ. Tämä ehkä hieman ahdisti minua.

Olin suunnitellut uuden auton ostoa ja hän sanoi sitten kavereidensa kuullen, että ME lähdetään katsomaan minulle autoa. Tähän minä hieman ahdistuneena/ärtyneenä sanoin, että MINÄ lähden.

Tämän jälkeen hän ei enää soitellut minulle vaan minä aina hänelle. Vastasi aina puheluihin ja suostui tapaamaan, muttei vaikuttanut kovin kiinnostuneelta.
Sitten tein sen virheen, että aloin kyselemään mikä on...

Sitten ei kahteen viikkoon voitu nähdä, mutta joskus hän soitteli ja laittoi viestejä. Nyt kun on tullut takaisin maisemiin on nähty kerran ja jotenkin hän tuntui etäiseltä. Nyt en ole kuullut hänestä viikkoon ja tuntuu, että hän välttelee minua.

En tiedä, pitäisikö minun laittaa hänelle viestiä vai antaa olla. Jotenkin järki sanoo, että peli on menetetty.

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Itselläkin ahdistava tilanne päällä. Tapasin yhden miehen viime vuoden puolella, nähtiin ensimmäistä kertaa lokakuun alussa. Juteltiin päivittäin ja tavattiin monta kertaa viikossa. Kiinnostuin heti tästä miehestä ja kun nähtiin olin aina niin onnessani. Aluksi meni niin, että hän ehdotteli jatkuvasti näkemisiä ja kertoi pieniä suloisia kehuja. Oli tosi kivaa huomata miten kiinnostunut hän oli kun itse edes ehtinyt ehdottaa näkemisiä. Noh, ajattelin kuitenkin yhdessä vaiheessa, että alan itsekin enemmän ehdottelemaan tapaamisia, ettei vaikuta ettei itseäni kiinnostaisi niin paljoa.. Noh, jostain joulusta asti on ollut vähän outoa, jutellaan välillä ja nyt minä olen kovasti yrittänyt kysellä, että millon hänellä olisi aikaa tavata ja on kyllä sanonut, että kiinnostaa, mutta juttu ei etene yhtään mihinkään. En ymmärrä! Mulla on pyörinyt paljon huonoja ajatuksia päässä, mutta en ole sanonut hänelle mitään törkeää tai mitään minkä pitäisi pelottaa hänet pois. Hän on ihan yhtäkkiä vaan tullut etäisemmäksi tai ainakin tältä tuntuu.. Mutta en edes tiedä mistään mitään, koska en uskalla kysyä häneltä suoraan.. Mielummin juttelisi muutenkin kasvotusten, mutta en tiedä onko sillonkaan pokkaa miten suorasti kysyä..

Miten voi olla niin innoissaan musta ja tuntui, että synkkaa todella hyvin pitkästä aikaa jonkun kanssa ja nyt sit näin. Mutta asia ei selkene tälleen jos vaan pohdiskelen itsekseni.. :/

Vierailija

Minullaki on oma tilanne päällä..Tapasin joulukuun lopussa baarissa erään mukavan oloisen miehen.hän oli vähän humalassa,itse olin kuskina.onnistuin tekemään häneen vaikutuksen,koska hän oli kysyny kaveriltani numeroani.tekstailimme paljon ja menin käymään hänen luonaan.juttelimme,joimme kahvit ja katsoimme vierekkäin istuen leffan hänen huoneessaan.hän vaikutti todella mukavalta.parin päivän päästä menin illalla hänen luokseen käymään ja katsoimme taas leffan,mutta tällä kertaa makasimme hänen sängyssään vierekkäin.kesken leffan hän alkoi hivelemään minua,hänen kätensä vaelsivat siellä täällä,mutta ei kuitenkaan intiimi alueilla.samalla hän suukotteli minua poskelle ja oli korvani kimpussa.vaikka minä ihan tykkäsinkin siitä hellyydestä,niin olin silti aika varautunut,koska olen aika kokematon miesten suhteen ja olimme tunteneet tämän miehen kanssa vasta 2 viikkoa ja nyt hän oli jo noin minun kimpussani.lähdin leffan jälkeen kotiin,halasin häntä ja sitten suutelimme.hänellä oli hurmaava hymy.
seuraavana ilta näimme taas baarissa,olimme juhlimassa uutta vuotta ja itse olin ainakin todella humalas.olin ennen baariin lähtöä kuullut hyvältä ystävältäni,että tällä miehellä on naisia riittänyt et miun kannattaa olla varuillani.baarissa sain kuulla toiselta kaverilta samaa ja tietty pahoitin mieleni ja menin kännipäissäni tälle miehelle sanomaan asioista ja se suuttu..tanssimme kuitenkin hitaat,mut muuten ilta meni iha puihin meidän kohalla,kun itse olin nii sekaisin enkä tienny uskonko kavereita vai sen miehen puheita.seuraavana päivänä mulla on paha olo ihan kaikesta ja pyysin mieheltä anteeksi ja että haluan edelleen tutustua häneen.
sen illan jälkeen tämä mies on ollu hieman oudompi,ei ole enää pussannut,mutta aina halaa kun tiemme erkanee.
mutta nyt emme ole nähneet kahteen viikkoon,eikä miehestä ole edes kuullut mtn.tiedän vain että hänellä riittää kiireitä töissä,hän kun on siellä jatkuvaan.
mua nyt vaa pelottaa että onko tämä mies kyllästynyt minuun,koska ei ole enää ollut niin yhteydessä.nyt olen tajunnut että olen ihastunut tähän mieheen,enkä haluisi menettää häntä.mutta otappa tuosta miehestä selvää,mitä hän ajattelee..sen olen kyllä päättänyt etten enää itke kenenkää miehen perään,oon saanu sitä tehdä jo ihan tarpeeksi.joten jos tämäkin juttu lopahti,nii helvetti miun pittää kestää se,en jaksa enää itkeä vaikka kuinka pahalta tuntuisi.

Vierailija

Ensimmäisenä tulisi mieleen, että miehellä on matkallansa tällä hetkellä niin paljon menoa ja tekemistä, ettei yksinkertaisesti ehdi ottamaan sinuun yhteyttä. Odota ainakin hänen lomansa loppuun, ja jollei kyseinen miekkonen vielä silloinkaan ota yhteyttä, niin kysele sitten itse esim. miten matka meni tms.

Itselleni sattui viime syksynä niin, että tapasin erään miehen, jonka kanssa tulin erinomaisesti juttuun. Mies oli selvästi kiinnostunut minusta ja lähettelikin tekstareita päivittäin. Tapasimme viikoittain, vaikka asuimme eri paikkakunnilla. Mies kertoikin useampaan otteeseen, että on kanssani vakavissaan ja haluaa juttumme toimivan. Itse olin alkuun hieman varautuneempi, mutta pikkuhiljaa tutustuessamme aloin ihastua tähän mieheen enemmän ja enemmän. Eräänä päivänä kyseisestä miehestä ei sitten kuulunutkaan mitään. Päivät meni, eikä hän vastannut viesteihini tai soittoihini. Tottakai ajattelin heti, että nyt ei ole kaikki kohdallaan, ja kun hän viimein vastasi viestiini, hän kertoi että kaikki on ok, mutta ei ole vain ehtinyt kiireiltään pitämään yhteyttä. Sanoin ymmärtäväni, mutta tätä "välttelyä" tapahtui edelleen, ja lopulta pyysin kertomaan suoraan, että mikä nyt on. Mies vain sanoi ettei haluakkaan mitään vakavaa. Piste. Ei mitään muuta selittelyä, vaikka mitäpä tuossa selittelemään. Emme ole sen jälkeen puhuneet, vaikka olen muutaman kerran kysellyt että mitä hänelle kuuluu jne.

Kaikkein oudointa jutussa oli juurikin se, että tämä kyseinen mies oli se, joka oli (ainakin omien puheidensa perusteella) kovastikin ihastunut minuun ja oli kanssani tosissaan. Mutta näemmä miesten mieli voi yhdessä päivässä muuttua aivan päinvastaiseen suuntaan (ainakin tämän miehen kohdalla).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat