Tapailu

Vierailija

Kyselisin vain, että kuinka kauan olette yleensä tapailleet miestä ennenkuin virallinen seurustelu on alkanut?

Voisin vähän selventää omaa tilannettani.
Tapasin miehen 3 kk sitten eräissä juhlissa kaverillani. Päädyttiin miehen kanssa hänen kämpilleen touhuilemaan ja loppujen lopuksi sitten omaan asuntooni nukkumaan. Aamulla heräiltiin ja mies häippäs nopeasti pois. Mietin että joo tää oli sitten tässä. Päivemmällä hämmästyin kuitenkin, kun mies oli lähettänyt kaveripyynnön facebookissa. No sitten laitoin hänelle mun numeron ja heitin siihen jotain että "tuossa olis jos keksit sille käyttöä". Sen jälkeen kului ehkä kaksi päivää, kun mies ehdotti uutta tapaamista. Tapaamiset oli mukavia ja villejä :D Tuon jälkeen nähtiin aika tiiviisti. Tosin mies tapaili sillon vielä muitakin. Parin viikon tapailun jälkeen mies sano mulle, ettei tahdo enää tapailla muita vaan keskittyä pelkästään muhun. No nyt on ollut 3 kk melkosen tiiviisti tapaamisia ja ajanviettoa yhdessä, eikä kumpikaan ole tapaillu muita tänä aikana. Tuntuis että oltais tunnettu ikuisuus. Joulu vietettiin yhdessä hänen porukoillaan ja hän on nähnyt myös mun vanhemmat. Monille kavereillekin on esitelty ja tolleen. Olen kysellyt, että mites toi seurustelu mutta mies vaan sanoo että "no periaatteessahan me ollaan jo yhessä, mut ei nyt pidetä kiirettä tän virallistamisen kanssa, haluun ottaa susta viel enemmän selvää"

Haluisin nyt vaan tietää teidän mielipiteitä, et onkohan tuo mies sitoutumiskammonen vai mitä? Tuntuu kuitenki että hän on aidosti kiinnostunut musta ja ei ehkä vaan halua kiirehtiä. Onko 3 kk sittenkin liian lyhyt aika seurustelun alotukseen? Kun omasta mielestäni ei olis :D En kuitenkaan ite haluis jahkata koko elämääni tätä asiaa, toisaalta haluisin pitää tosta miehestä edelleen kiinni. Kuten kaverit ja vanhemmatki on kehottanut..

Kommentit (14)

Vierailija

Tuskin on olemassa oikeaa aikaa seurustelun aloittamiselle, se on niin yksilöllistä. Positiivista on, että hän ei enää halua tapailla ketään muita, on uskaltanut viedä sut jo näytille hänen porukoilleen jouluksi ja ilmeisesti sun kaverit ja vanhemmat ovat mieltyneet häneen.
Joko mies kuitenkin jahkailee jostain syystä, tai sitten hän vain haluaa tosiaan varmistaa ajan kanssa, että olet ns. se oikea.
Itse ehkä vielä vähän odottelisin, mutta alkaisin kuitenkin jo kohta kyselemään silleen nätisti että voisitko jo päättää seurustellaanko vai ei :P

Vierailija

Joo no Cosmo___Girl olit oikeessa, sitoutumiskammonenhan se vissiin oli sit.
Tai ainakin se ilmotti mulle tossa maaliskuun alussa, et oon liian nuori sille. Se on mua siis 8 vuotta vanhempi. Ite oon 22.. Tai sano että oon liian nuori, ei olla samalla aaltopituudella ja ei se nää yhteistä tulevaisuutta. Tuli aika puskan takaa.
Sit se sano vaan, että ei haluu mitään vakavaa kenenkään kanssa.

Sovittiin että ollaan vaan kavereita. Kummallista sinänsä, mutta ollaan me silti sen jälkeenki nähty joka viikko ja seksiiki tullu harrastettua joka viikonloppu ton kanssa. Aina sit kuiteki päädytty samaan sänkyyn. Enkä oikeen nyt edelleenkää tiiä mitä se musta haluaa. Vietän sen kanssa kyllä edelleen enemmän aikaa ku muiden kaverien kanssa... Mut en tiiä tosiaan mitä se haluu.

Vierailija

Tapasin mun nykysen poikaystävän ja kihlatun laivalla pari vuotta sitte :D Oltii sillon kummatki aikamoisessa tuiterissa, mut jotenki meillä vaa synkkas tosi hyvi. Laiva reissun jälkee oli semmone fiilis, et haluun tutustuu tohon paremmi.
Facessa lisäsin sen kaveriks ja se hyväksy heti . No sitte juteltii siellä aika paljo ja tekstailtiin. Sitte yks ilta olin ajelemassa kavereiden kaa ja tää miekkonen oli kavereidensa kanssa kans yössä nii mentiin sit moikkaa niitä:D Sit myöhemmi sovittii et nähtäis iha kaksi jossai ja juteltii pitkää yhessä kahvilassa ja kierreltiin ympäri kaupunkia. Meidän tutustumisesta oli joku viikko, kun sitte alettiin seurusteleen :D Alkuun se oli viä semmosta tutustumista, mut siitä se sit lähti :) Ei sille seurustelun alottamiselle oo mitään aikaa, että kuinka kauan sitä ennen täytyy olla tuntenu jne :)
Meillä menee tosi hyvin ja oon onnellinen tän miehen kanssa :)

Vierailija

Haha, löysin tän alottamani keskustelun ihan sattumalta taas :DD Hmm joo niinhän siinä sitten kävi,että oli sen verran munaton mies että siinä maaliskuussa se ilmotti kännissä mulle (tosin ihan kasvokkain) ettei se nyt pysty sitoutuun ja että haluaa olla vaan kaveri. Tykkää kuulemma helevetisti, mut oon liian nuori hälle. minä 22 ja äijä täytti 30 sillon. Aika kova paikkahan toi mulle oli, mut nyt vuoden jälkeen oon jo pikkuhiljaa toipunu. Kesä meni kyl sen kanssa säätäessä, mut elokuun jälkeen ei o onneks ollu enää mitään intiimimpää. ONNEKS.

Nyt ollaan ihan ystäviä ja tää äijä on nyt sanonu mulle moneen kertaan,että haluisin palata eksänsä kanssa yhteen, joka on kuulemma ainut nainen ketä se on ikinä rakastanu.

Kuiteki se edelleen aika paljon mullekki viestittelee ja viettää kyllä aikaa mun kanssa. En tiiä oisko mulla sit edelleenki jotain tunteita häntä kohtaan ja ehkä silläki mua. Kumpiki vaan tietää et parempi näin.

Kohti uusia tuulia ;)

Tai en tiiä uusista tuulista, kun oon taas alkanu hengata miehen kanssa jota tapailin viis vuotta sitten :D

Vierailija

Mä oon tapaillut nyt puolvuotta yhtä miestä :-D Tavattiin yhteisten kavereiden kautta ja jotenkin kerran päädyin illanvieton jälkeen hänen luo yöks, ja siitä se sitten lähti. Nyt puolen vuoden ajan ollaan nähty ja edelleenkin nähdään 4-5 päivänä viikossa ja ei vieläkään seurustella. Sanonut mulle että se ei uskalla enää seurustella oikeesti ennenkun on 100% varma, mä olisin kyllä jo niin valmis hyppäämään seuraavaan vaiheeseen ;( Meillä on tän miehenkaa kyllä kemiat ja kaikki kohillaan ja nautitaan toisistamme, hän on Kalat ja mä Rapu. Mut miten te ajattelette tästä et puol vuotta ''tapailua'' ja oikeastaan mehän ollaan kun seurustelevat kun vietetään aikaa myös toistemme kavereiden kanssa ja ollaan kuin parisuhteessa elävät, mutta ei silti ollakkaan? Jaksaisitteko te odottaa mun tilanteessa enää :D

Vierailija
Vierailija

Mä oon tapaillut nyt puolvuotta yhtä miestä :-D Tavattiin yhteisten kavereiden kautta ja jotenkin kerran päädyin illanvieton jälkeen hänen luo yöks, ja siitä se sitten lähti. Nyt puolen vuoden ajan ollaan nähty ja edelleenkin nähdään 4-5 päivänä viikossa ja ei vieläkään seurustella. Sanonut mulle että se ei uskalla enää seurustella oikeesti ennenkun on 100% varma, mä olisin kyllä jo niin valmis hyppäämään seuraavaan vaiheeseen ;( Meillä on tän miehenkaa kyllä kemiat ja kaikki kohillaan ja nautitaan toisistamme, hän on Kalat ja mä Rapu. Mut miten te ajattelette tästä et puol vuotta ''tapailua'' ja oikeastaan mehän ollaan kun seurustelevat kun vietetään aikaa myös toistemme kavereiden kanssa ja ollaan kuin parisuhteessa elävät, mutta ei silti ollakkaan? Jaksaisitteko te odottaa mun tilanteessa enää :D

Mulla on suunilleen samallainen tilanne, paitsi muutama pari lisäongelmaa. Tutustuin tähän mieheen kun asuin Saksassa puolvuotta. Alettiin oleen läheisiä pari kuukautta ennen kuin menin takasin Suomeen. Silloin sovittiin, että pidetään vaan hauskaa eikä mitään vakavaa. 

Sen jälkeen kon palasin suomeen menin uudestaan saksaan jonkun ajan päästä ja vietiettiin 2 viikkoa yhessä taas, tiiviisti koko ajan. Ja sit taas kerran puhuttiin asioista ja oltiin sitä mieltä että ei mitää vakavaa, koska ei asuta samassa maassa.

siitä muutama kuukaus ja lennot oli taas kavereiden kaa buukattu saksaan jouluks. Vietettiin kuukaus siellä ja silloin huomattiin et oikeesti oltiin tultu paljon läheisemmiks ja seksiki oli paljon parempaa mitä edellisillä kerroilla, koska pystytiin luottamaan täysin toisiimme. Siinä sitte meni puol vuotta, juteltii paljon facebookissa sinä aikana ja sitte kevään aikana päätin että muutan Saksaan, yritän ettiä töitä ja pysyn siellä niin kauan kun vaan on mahollista. Täällä sitä ollaan vieläkin puolen vuoden jälkeen. Tosin ensin toisessa kaupungissa missä tää mies asu, ja viel seuraavaki kaupunki tuli nähtyä, yritin ettii jotain sellasta paikkaa mikä miellyttäis itteäni ja haluaisin pysyy siellä pidempäänki. Noh nyt sitä ollaan tultu tänne samaan paikkaan missä mies asuu ja suurin osa kavereistaki.

Nyt oon ollu tääl 4kk, koko kaupunki (ei oo kauhian iso paikka) luulee että seurustellaan, tosiasia on että ollaan vieläkin 'kavereita'. Läheisiä ja vietetään paljon aikaa yhessä. Asia ei mua haittaa että ei seurustella virallisesti. Jotain ollaan puhuttu tilanteesta ja ei varmaanka virallistetakka tätä juttua, koska en tiedä milloin on pakko mennä takasin Suomeen taas. 

Tilanne on muuten ihana, välitetään toisistamme paljon ja paljon läheisyyttä ja kaikkea, se asia että ei tiedä mitä tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa varjostaa koko juttua :/ 

Vierailija
Vierailija

Unohda vaan se mies! Kerro lisää täst sun nykysestä miehest ketä tapailet? Kuis teillä synkkaa?:)

Pitihän se unohtaa, mutta tietysti päädyin sänkyyn sen kanssa juuri uuden vuoden yönä. Tosin hän kyllä sano,että haluaa pelkkää seksiä vaan joten se oli sit selvä homma se. Enkä kokenu asiaa millään tavalla vääräksi, koska se uusi ketä oon nähnyt niin ei oltu sovittu,et ees tapailtas. Joten sinkku ku oon niin samapa tuo...

Mut se herra tosiaan, joka nyt ois kiikarissa. Ohan se mua jonkun verran vanhempi, mutta hän ei oo ikinä sanonu ikäerosta mitään. On se ihana ja tunnen,että hän on muuttunut paremmaksi vuosien jälkeen. Ei ole enää niin itsekäs mitä silloin oli. Halusin selkoa tähän meidän tilanteeseen ja laitoin hänelle viestin facebookissa haluaisiko hän virallistaa tapailun/jopa seurustelun. Ei oo vielä vastannut, mutta laitto se tekstiviestin,että vastaa myöhemmin facebookin viestiin. Kaippa nää on vaan semmosia asioita mihin ei ihan heti vastatakaan... Ainakin itellä menis aikaa. 

Vierailija

Lovelight:lle

Tarttisitko ehkä lisääkin kipinöitä lakanoittes väliin?

Ehkä sulla on hieman kans enemmän tota seksin kuin suurustelun puutetta elämässäs...

Vierailija
Vierailija

Lovelight:lle

Tarttisitko ehkä lisääkin kipinöitä lakanoittes väliin?

Ehkä sulla on hieman kans enemmän tota seksin kuin suurustelun puutetta elämässäs...

siitä ei o nyt kyse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat