Nettideitti

Vierailija

Onko kenelläkään käytännön kokemusta nettideittailusta? Olen itse harkinnut luovani profiilin suomi24:seen, koska löysin erään kiinnostavalta vaikuttavan miehen. Kun kysyin tuttavaltani mielipidettä, hän tyrmäsi heti koko aiheen "Ei kannata, se on epätoivoista". Olen 20-vuotias nuori nainen, joka on vajaa vuosi sitten päättänyt pidempi aikaisen suhteen.
Kiitos etukäteen vinkeistä/neuvoista rakkaat cosmonaiset : )

Kommentit (1)

Vierailija

Kokemusta on! Neittideittailusta ei kannata ottaa turhia paineita!Itselläni oli nettideittiprofiili ja tapasin sitä kautta muutaman tyypin. Viimeisin löytö on oikea helmi ja kunnon mies ja sainkin poistaa profiilini tarpeettomana!:)

Nettideittailu on nykypäivää eikä sitä kannata hävetä! Sehän vain parantaa mahdollisuuksia tavata sellaisia sopivia vastakappaleita, joihin ei muuten todennäköisesti törmäisi. Lähtökohtaisestihan se on helpompaa, kun tietää mitä toinen hakee ja ilmoituksessa käy yleensä ilmi sellaiset perus arkiset asiat (elämäntilanne, liikuntatottumukset, päihteiden käyttö, lapset, lemmikit ym.), jotka vaikuttavat pidemmällä tähtäimellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat