kaveri iski exän

Vierailija

Joo, kiva kuulla yheltä kaverilta, sanotaan nyt vaikka että Milla, että mun toinen kaveri Essi (nimi muutettu) ja mun exä Teemu (nimi muutettu) oli perjantaina leffassa ja muutenkin niillä on ollu jtn juttuu. Kysyin asiaa essiltä niin sekin vaan että joo on meillä juttuu. Eikä voinu sitten mulle asiaa sanoo.... Vitsi kun en oo päässyt ollenkaan yli siitä exästä ja käy tällein äääääää.

Mitä te oikeen tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (6)

Vierailija

Kauanko teiän erosta on? Aika kusipäistä käytöstä "Essiltä" joka tapauksessa, olis nyt voinut sulle edes aikaisemmin kertoa.

Vierailija

Itselle kävi lähes samalla tavalla tossa muutama vuosi sitten, paitsi että se ei ollut kaveri joka iski exäni, vaan siskopuoleni. Tottakai olin vihainen ja mietin sitä, että miksi exäni juuri valitsi siskopuoleni, tai miksi siskopuoleni valitsi juuri exäni. Siitä juteltiin että hyväksynkö minä sen heidän seurustelunsa, no en tietenkään. Mutta vaikka olisin sen heille sanonut, tuskin asia olisi mitenkään muuttunut. Edelleen sulattelen heidän seurusteluaan. Muutama kuukausi sitten pistin välit poikki siskopuoleni kanssa, koska aikakaan ei saanut vielä toistaiseksi minua hyväksymään heidän yhdessäoloaan.

Katsotaan nyt sitten mitä aika tuo tullessaan.

Törkeää todellakin sun kaveriltasi olla kertomatta sulle, että sillä on juttua sun exäsi kanssa. Neuvoja mulla ei sinänsä oikein ole, koska itsekään en ole omasta tilanteestani vieläkään yli päässyt.
Se auttoi minua, että sain molemmille osapuolille, varsinkin siskopuolelleni kertoa mitä OIKEASTI ajattelen tilanteesta. Pois silmistä, pois mielestä on mun mottoni tälläisille tilanteille. Helpottaa ainakin hiukan..

Tsemppiä hei sinne sulle! :) Ja ota toki myöhemmin yhteyttä, jos siltä tuntuu, lähes samassa veneessä ollaan kuitenkin. :)

Vierailija

Törkeää kyllä! :o Ite miettisin kannattaako tuollasen "kaverin" kans enää olla edes tekemisissä. Sillä jos tuo Essi välittäis sun tunteista, ni se ois odottanu sen aikaa, että oisit päässy asiasta paremmin yli, keskustellu asiasta sitte sun kaa ja vasta sitte tehny jotain. Ite en vois enää kahtoakaan tuollasen kaverin suuntaan! Joskus saattaa käydä niin, että rakastuu kaverin exään, mutta haloo, että menee jo kuukauden päästä erosta sen kaa treffeille. Tsemppiä oikeen kovasti!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat