Seksi sattuu?

Vierailija

Olen 18v ja seurustellut pari kuukautta nyt 20v kanssa. Tätä ennen en ole harrastanut seksiä siis.
Olemme kokeilleet monia monia kertoja mutta minuun sattuu aina ihan tajuttomasti, piukat paikat siis omistan...
Hän on ollut ihan kokonaan sisälläni aina ja kun hän aloittaa edestakaisen liikkeen kipu vain kasvaa, ja olen yrittänyt sinitellä aika kauankin mutta kipu ei vaan helpotu?

Myönnän että en ehkä ole enään niin rentoutunut kuin alussa koska pelkään sitä kipua.

Liukkareita ollaan kokeiltu eikä oikein auttanut...

Mistä apua?:/

Poikaystäväni on ihanan kärsivällinen mutta en halua että hän joutuu tahtomattaan oleman ilman...
Hän on hellä ja huomaavainen mutta tämä on todella kiusallista minulle:-(

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Kommentit (3)

Vierailija

Oon 16 ja mulla on sellainen outo juttu..et aina ku "se" työnnetään sisään..ni se sattuu.. kai mä jännitän sit vaa.. mut sit ku sen alottaa ni sit se siit kyl loppuu^^) sattuuks sul niinku kokoaja? jos oot vaa liia tiukka;o tai sun miehellä liia iso:D

Vierailija

Ihan tuttu juttu. Oon kans miettiny kaikkee, ja päätyny siihen et limakalvot taitaa olla liian kuivat. Siis ei niin etteikö olis kostunu tarpeeks, vaan että yleisesti ottaen. Kannattaa hakea apteekista jotakin tököttiä. Ite en oo viel ehtiny kans hakee, enkä siis tiedä, auttaako. Mut muita ratkasuja en oo keksinu. Jos miehel on tavallist pienempi penis, kipu ei tuu lähellekään niin helposti.

Vierailija

Menkää ihmeessä gynegologille! Ne osaa varmasti auttaa sitähän varten ne on! Ei tollaisten vaivojen kanssa tarvitse kärsiä. Ei muuta kuin menette kouluterveydenhuoltoon tai omalle lääkärille. itsekkin käynyt siellä monen moisten vaivojen kanssa ja aina on apua löytynyt. Jos tuntuu että nolottaa, niin älkää suotta, ne on ammattilaisia ja tuo on niille varmasti ihan yleinen juttu! Sinne vaan ja ihan suoraan ilmottatte asianne. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat