Haluaisin järjestää bileet. Innostuuko joku kanssani?

Vierailija

Joo, pari kertaa puhunut yhen kaverin kanssa että järkätään bileet, mut eipähän olla päästy puhetta pidemmälle. Joo, varmaan tosi tyhmää tulla tänne, mutta jos täältä nyt löytyis joku joka innostuis lähtee suunnittelee jotain kivoja bileitä! Olen itse Jyväskylästä päin.

Kommentit (1)

Vierailija

Hei. Mitä kuuluu? Mäkin tykkäisin järjestää jotku persoonalliset juhlat esim teemabileet ja pukeutua sen mukaan ja tehä reseptejä ja järkätä sen mukaist ohjelmaa jonku kanssa, mut ei oo kavereita ketä kutsua. :c En varmaa juhli omia synttäreitäkää mitenkää, jotka on syyskuussa. Ellen sit lähde jonnekin yksin. En halua vaikuttaa säälittävältä, mut pakostaki masentaa. :c Olin tyytyväinen tuos aiemmin keväällä kun olin tutustunu naispyoliseen ystävään täs pk seudulla, tavattiin pari kertaa hänen luona, viestiteltiin, hän pyys rahaa lainaan huntin ja lupaa maksaa takas heti ensi tilassa, lainasin, mutta ei pidä yhteyttä eli ilmesesti ei ees aio maksaa lainaa takasin. Jotkut on Nii täynnä paskaa oikeesti, Hän kun näytti ja vaikutti mukavalta ja silleen sosiaaliselta ihmiseltä. Mutta lupaus ei merkitse mitään...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat