VOINKO OLLA RASKAANA?

Vierailija

Eli mulla on perjaatteessa alkanu menkat mutta melkeen mitään vuotoa ei tule ja aluksi tuli vaan ruskeaa vuotoa. Käytän e-pillerei ja otan ne ehkä joskus vahingos vähä myöhäs ja harrastetaan seksii iha säännöllisesti poikaystävän kans. Nyt pelottaa vaa toi menkkojen määrä ja nii.. eli tietäiskö joku jotai täst? Ja en tienny mihi tä ois kuulunu tä kirjotus mut laitoin nyt tänne! HELP ME!!

Kommentit (5)

Vierailija

Voit olla raskaana. Ei pilleritkään ehkäise aivan 100%. Kuinka paljon myöhässä otat pillerin? Tunnin pari? Ootko millon alottanu pillerit?

Vierailija

Oon syöny pillereitä noin puoltoista vuotta. Otan yleensä samoihin aikoihin mutta välillä tosiaan tuleeotettua melko paljonki myöhässä!

Vierailija

Noh, jos tämä sinun "melko paljonkin myöhässä" tarkoittaa vuorokautta, niin riski raskaaksi tulemiselle on melko korkea. Suosittelen lämpimästi raskaustestin tekemistä. Eihän sinun mahdollista raskautta kukaan osaa foorumin kautta ennustaa. Raskaustesti on ainoa keino selvittää asia.

Vierailija
Athenel

Noh, jos tämä sinun "melko paljonkin myöhässä" tarkoittaa vuorokautta, niin riski raskaaksi tulemiselle on melko korkea. Suosittelen lämpimästi raskaustestin tekemistä. Eihän sinun mahdollista raskautta kukaan osaa foorumin kautta ennustaa. Raskaustesti on ainoa keino selvittää asia.

Athenel kertoo asian hyvin selvästi ja se on myös totta, että vain raskaustesti voi varmistaa koko raskauden. Kaupasta ostamaan raskaustesti ja ohjeesta luet miten tehdään ni saat selville sen.

Vierailija

Oma kokemus: 'Itse syön eri aikoihin e-pillerit aina ja säännöllisesti harrastetaan myös seksiä, mutta en siltikää pelkää olevani raskaana. EI ole mitään vastaavia oireita/eihän vauva olisi mikää paha näin kohta 22v naiselle, mutta elämän tilanne ei ole vaan paras hetki sitten vauvalle tulo. :)

No johtuu siitä, että menkatki on juuri oikeanlaiset vaikka välillä jää muutama pinkki ottamatta ja enkä ota koskaan oikeastaan samaan aikaa, silti se tehoaa hyvin. :D '

Mutta iinaaaa, suosittelen, että hankit sen raskaustestin ja varmistat asian. Ne ei paljoon maksa ja on myös helppo tehdä, joten kauppaan/apteekkiin vaa ostamaan ja kokeilemaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat