uusia ystäviä etsitään taas (:

Vierailija

kaipaisin saman henkistä ystävää/ystäviä tai kenties ystäväporukkaa. joiden kanssa voisi tehdä mitä ikinä keksikään. käydä kahvilla, leffoissa, baareissa, shoppailemassa tai ihan vain kylässä ja mikä tärkeintä voisi jakaa ilot ja surut, joten luotettava pitäisi olla.
iällä ei ole niin väliä tai sillä missä asut, kunhan olet valmis tekemään töitä ystävyyden eteen. esim matkustelamaan puolin ja toisin ja pidät yhteyttä.

itse olen 21-vuotias lahdesta. kavereita löytyy, mutta vähän ja täältä lahdesta päin, mutta uudet on aina tervetulleita. olen sosiaalinen ja tykkään puuhailla kaikenlaista, lenkkeillä, käydä kahviloissa, leffoissa, keikoilla. pidän eläimistä, tv.n katsomisesta ja monenlaisesta musiikista.

kirjoittele jos kiinnostuit kasvattamaan ystävä määrääsi! :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mä olen 22 vuotias Turusta. Mäkin kaipaisin ystävää ja mä tykkään todella matkustella. Jo pelkästään sen takia kun keikat on suuri asia mun elmää. <3
Oon iloinen, luotettava, herkkä ja kuuntelija :)

Mut tavoittaa sähköpsotilla kirsi_1989@suomi24.fi

Vierailija

Moikka :) Oon 21-vuotias opiskelijatyttö Helsingistä ja oon hakemassa täsmälleen samaa. Vanhoja ystäviä näkee parhaimmillaan pari kertaa vuodessa ja väliaikoina ei pahemmin pidetä yhteyttä. Uusia ystäviä ei ole Helsingistä vielä päässyt oikein syntymään... Pidän musiikista, leffoista, urheilusta, shoppailusta, eläimistä ja olen valmis tietty myös matkustelemaan. Tutustuisin mielelläni teihin molempiin enemmänkin, sähköposti osoitteeni on suvi.anttonen@metropolia.fi

Vierailija

Hei!

Asustelen Helsingissä ja ikää löytyy 20 vuotta. Ystävät ovat myös minulla "haussa", vanhat ovat nähtävästi jääneet ja uusia ei ole oikein löytynyt, ikävä kyllä.

Tykkään tehdä kaikenlaista ja olen avoin uusille asioille. Harrastuksia ei juurikaan tällä hetkellä löydy, mitä nyt silloin tällöin lenkillä tulee käytyä.

Tutustun mielelläni, s.postini on Emmi-91@luukku.com.

Vierailija

Heissan :)

Tääl kans yks 21-vuotias tyttö kaipaa kavereita. Oon jo kolme vuotta opiskellu täällä Helsingissä ja jostain syystä en oo hirveesti seuraa löytäny.. Vanhat kamut asuu kaikki ihan eri suunnissa ja niitä näkee harvoin.. Olis siis ihan mahtavaa tutustua uusiin ihmisiin!! :)Oon aavistuksen ujo ja hyvä kuuntelemaan muita :)

Tykkään hengailusta ja kahvittelusta, leffoista, shoppailusta, kyläilystä,.. mitä vaan! Ja tykkään bilettää! ;D Et jos joku juhlimisesta tykkää oon aivan varmasti messissä :D

Saa toki laittaa sähköpostia: misssweety@hotmail.com

Vierailija

Moi! Täällä kans 21-vuotias tyttö. Mulla vähän sama tilanne, muutin suunnilleen vuosi sitten tänne tampereen lähelle ja melkein kaikki kaverit jäi pääkaupunkiseudulle, eikä kukaan oikeen jaksa matkustella tänne päin mun pitää aina mennä siellä käymään :/ Olis tosi kiva saada uusia ystäviä! Mun sähköposti on anna.suokas@gmail.com :)

Vierailija

Moikka!

Innostuin sun viestistä heti! Oon itsekin Lahdesta tai oikeestaan Orimattilasta ja kaipaan itsekin uusia ystäviä. Oon siis 22-vuotias nuori naikkonen Orimattilasta. Teen myyjän töitä
vakituisesti Karismassa ja asun poikaystävän kanssa omassa paritalon puolikkaassa. Harrastan lenkkeilyä, uintia ja olen jo monta vuotta tanssinut sambaa :) Mitä itse harrastat? Kavereiden kanssa tykkään
viettää ns. tyttöjen iltaa (saunoa, hemmotteluhoitoja, joku leffa yms.) käydä kahvilla, shoppailemassa ja elokuvissa. Ihan mitä vaan :) Toivottavasti meillä on samoja intressejä ja kirjoittelet mulle takaisin :)

Vierailija

Lainaus:

Moikka!

Innostuin sun viestistä heti! Oon itsekin Lahdesta tai oikeestaan Orimattilasta ja kaipaan itsekin uusia ystäviä. Oon siis 22-vuotias nuori naikkonen Orimattilasta. Teen myyjän töitä
vakituisesti Karismassa ja asun poikaystävän kanssa omassa paritalon puolikkaassa. Harrastan lenkkeilyä, uintia ja olen jo monta vuotta tanssinut sambaa :) Mitä itse harrastat? Kavereiden kanssa tykkään
viettää ns. tyttöjen iltaa (saunoa, hemmotteluhoitoja, joku leffa yms.) käydä kahvilla, shoppailemassa ja elokuvissa. Ihan mitä vaan :) Toivottavasti meillä on samoja intressejä ja kirjoittelet mulle takaisin :)

oisko sulla s-postia mihin vois kirjotella? :)

Vierailija

Kaipaisin itse uusia ystäviä samaan tarkoitukseen, eli leffoja kattelemaan, baareilemaan, shoppailemaan ja perus kyläilyyn ja jutustelutuokioihin kahvikupin äärellä.

Olen aiemminkin tavannut ihmisiä, joihin oon tutustunut netin kautta ja saanut heistä hyviä kavereita, mutta vuosien mittaan aina ystävyyssuhteet on jäänyt taakse kun kaverit on alkaneet perustaa perhettä tai muuttaneet ulkomaille.

Olen 20v täyttävä opiskelija-tyttö Tampereelta.
tremmaz@hotmail.com

Vierailija

moikka!

Mustaki ois kiva saada kavereita! oon ny pari vuotta majaillu Orimattilassa eikä oo oikee tullu tutustuttua ku poikkiksen kavereihin.. kouluaikaisten kaverien kaa ei oo paljoa tullu oltua yhteyksissä ja ois kiva tutustuu uusiin ja tehdä kaikkea.. :))))

tykkään shoppailla, kuntoilla ja käydä leffas ja jäälatella eli kahvil ;P

t. sara

sammakko_89@suomi24.fi

Vierailija

Heippa! Mäki oon 20-vuotias tyttö Helsingissä ja kaipailen uusia kavereita. Oon Lahdesta kotoisin eli sieltäkin kavereita voisin mielelläni haluta, aika usein tulee siellä oltua. Tykkään paljon urheilusta ja leffoista ja tietty bilettämisestä! Kaipaisin kavereita kaikkeen kivaan tekemiseen. Muhun voi myös ottaa yhteyttä :D aino11_@hotmail.com

Vierailija

Heippa!

Aikamoinen sattuma, että juuri tänään mietin miten nykyinen kaveripiiri on aika suppea, ja miten tervetulleita uudet tuttavuudet olisi. :D

Olen 20-vuotias ja asun myös Lahdessa. Olen luonteeltani avoin, rento, huumorintajuinen ja luotettava.

Olisi tosi kiva, jos muodostuisi joku kaveririnki, vaikka kelpaisi ihan hyvin se yksikin ystävä.

Yhteyden saa esimerkiksi iltakahvi@live.fi kirjoittelemalla. :)

Vierailija

Moii! :) Minustakin ois kiva saada uusia ystäviä ja tehhä kaikkee kivaa! :) Eli oon 20-vuotias tyttö Iitistä Lahen viekusta. :) Oon tuolta Idästä päin muuttanu tänne, eikä hirveenä oo uusia ystäviä kertyny!

tiukuu@luukku.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat