baariin yksin

Vierailija

joskus cosmossa oli juttu baariin yksin menemisestä. olen miettiny voisinko mennä baariin yksin, mut se on aika suuri kynnys, mut ei oo paljoa baareissa käyviä kavereita.
kuinka moni on kokeillut ja millaista oli? tuntuiko olo yksinäiseltä tai siltä, että kaikki tuijottavat?

Kommentit (12)

Vierailija

Kaipa tuo riippuu et mitä meinaat tehä? Istuskella vai tanssia? Ainakaan itellä ei oo tuntunu mitenkään yksinäiseltä tai tuijotetulta, kaikkihan on kyse asenteesta. Meet vaan itsevarmana ja jos jotku kattoo nii hyvä vaan, sittenpä niillä kiinnostaa jokin sussa ;) Baarissa yksin käyminen voi olla myös tosi jännittävää ja uusien ihmisten tapaaminen voi olla paljon helpompaa kun oot sosiaalisena. Yksin baarissa käyminen on aika vapauttavaa mut samalla pitää olla normaalia varovaisempi :)

Vierailija

Kerran kävin ja sen jälkeen en oo menny :D Vaikka yleensäkin jos meen kavereiden kanssa, niin aika suurenki osan ajasta oon kuitenki erossa kavereista ja tutustun uusiin tyyppeihin. Mutta jotenkin se yksin meneminen on silti niin vaikeeta.

Vierailija

Lainaus:

Mistä päin muuten olet? :)

lahdesta. yleensä olen tanssimassa ja juttelen muiden ihmisten kanssa, mut kuitenki on aina kaverit olleet mukana edes jossain päin.. mietin et jos ei oo sitä tuttua turvallista kaveria jossain niin osaako siel baarissa olla samanlailla ku normisti olisi ja uskaltaako juoda ainakaan paljoa..

Vierailija

Joo, mä en ainakaan osannut olla normaalisti vaikka en yleensäkkään kavereiden kanssa baarissa ollessa roiku niissä 24/7 :D Tuntu vaan niin orvolta..

Vierailija

no sehän siinä on :D kuitenki tekis mieli kokeilla, mut ei kuitenka oikee uskalla :D en kuitenka halua näyttää tai jäädä orvoksi :D

Vierailija

niimpä niin... Ja tuon yhden kamalan kokeilun jälkeen ei enää edes tee mieli kokeilla!! :D Vieläpä heti ovella tuli yksi tuttu vastaan ja kauhisteli sitä, että "ootko yksin täällä!?" :D

Vierailija

oi ei, toi vois olla kyl pahinta. muutenki ärsyttää, jos on baarissa kaverin kans mut istuu vaikka yksin ni et joku tulee kyselee et ootko yksin.. yksinbaareilu pitäs olla suositumpaa ja normaalimpaa.. ihan ku ois jotenki viallinen ihminen jos on yksin baarissa, on vaa tullu sellanen tunne jostain

Vierailija

Niimpä!! Ite ainakin koen baarissa käymisen parhaaks puoleks just sen, että tutustuu uusiin ihmisiin! Ja yksinhän se parhaiten onnistuisi, kun monesti kaverit alkaa valittaa siitä jos häipyy omille teilleen :D

Vierailija

no niinhän se on.. täytyy siis vaa yrittää rohkaistua ja lähteä ja olla välittämättä joidenkin ihmisten ajatuksista, ehkä sieltä löytää seuraa ettei enää ole yksin :)

Vierailija

Olen itse käynyt baareissa yksin ja tuijotus on kyllä käsin kosketeltavaa, joten en heidän mielenterveyden vuoksi halua heitä liikaa rasittaa. Käyn vain silloin tällöin. Paras tapa varmaan on käydä useissa erilaisissa baareissa josta sitten voi valita mieleisensä. Minusta yksin baariin menemiseen ei ole mitään kummallista mutta on totta että moni ei näe sitä samoin.
Joten ihan uhallakin käyn baareissa ihan yksin tästä eteenkin päin.
Asenteesta se pitkälti on vain kiinni.

Vierailija

Täytyy sanoa, että parhaat baarireissuni ovat olleet silloin kun olen yksin mennyt, tietenkin oikealla asenteella. Monet miespuoleiset ystävänikin olen tavannut oikeastaan yksin mennessäni baariin ja saanut heistä seuraa. Eikä muilla ole mitään väliä, jos vain uskaltaa mennä ja lähtee yksin.

Ja kuten todettu, kyllä niitä yksin baariin meneviä jätkiäki on, ja kaveriporukasta erillään olevia löytyy :D

Joten tsemppiä ja luota itseesi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat