Hormonikierukka LCS12, tutkimukseen osallistuvia?

Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Haluaisin jakaa kokemuksia muiden tutkimukseen osallistuvien/osallistuneiden kanssa :)
Löytyykö täältä ketään?

Kommentit (4)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Ja minä huomasin sinun vastauksen vasta nyt :D
Mulla on kans ollut kohta puoli vuotta mutta en oo ihan varma vielä ollaanko ystäviä :D Tiputtelua on vieläkin ja kuukausi sitten vielä hirveitä vihlovia alavatsakipuja, joihin sain sitten kolmiolääkkeetkin. Nyt kipuja ei onneksi ole ollut vähään aikaan. Jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuisi.. :) Mielialaan ei onneksi ole vaikuttanut ja sen takia kestän myös jatkuvaa tiputtelua ja kipuja, sillä mikään muu hormonaalinen ehkäisy ei ole sopinut mielialahäiriöiden takia.
Ootkos minkä ikäinen? :)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Nostan tätä keskustelua jos täältä nyt sattuisi joku kohtalotoveri löytymään. Myös normaalin hormonikierukan omaavat, onko teillä alavatsakivut jatkuneet pitkään kierukan laiton jälkeen? Oletteko huomanneet millaisissa tilanteissa kivut tulevat?

Olen itse pistänyt merkille, että kun jännitän vatsalihaksia, (jota joudun työssäni tekemään päivittäin) alkaa supistelu. Ja tuntuu tosiaan siltä että kierukka yrittää syntyä. Myös yhdynnän jälkeen kipuja esiintyy ja yhdynnän aikana mies ei voi tulla kovin syvälle, sillä se sattuu. Mistä tämä johtuu? :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat