Ystävältä salattu tieto

Vierailija

Minulla ja kaverillani on yhteinen ystävä, joka on seurustellut monta vuotta. Noin puolitoista vuotta sitten saimme kuulla yhteiseltä tutulta että eräänä baari-iltana kaverimme poikaystävä oli tanssinut toisen naisen kanssa läheisissä tunnelmissa. Tuttavamme kertoi, että poikaystävällä oli ollut kädet naisen takapuolessa kiinni. Yritimme saada vaivihkaa selville asiasta eräältä yhteiseltä kaverilta, joka on poikaystävän hyvä kaveri. Hän ei myöntänyt nähneensä tanssimista, mutta kertoi poikaystävän joutuneen selittelemään kaikille ettei hänen ja naisen välillä ole mitään. He tuntevat toisensa entuudestaan samoista kaveriporukoista.

Meitä alkoi mietityttämään, että miksi mies on joutunut selittelemään, jos heidän välillä ei ole ollut mitään salaista koskaan... Emme ole kertoneet asiasta tyttöystävälle, koska alunperin ajattelimme ettei asia ole niin paha miltä se kuulostaa. Emme myöskään olleet varmoja oliko tanssijuttu liioiteltu. Poikaystävä on voinut myös viattomasti vitsailla. Tyttöystävä on melko mustasukkainen ja kipakka ja tiedämme ettei hän hyväksyisi tällaista. Jos kertoisimme asiasta, uskomme että siitä voisi seurata liioiteltua mustasukkaisuutta. Hänen asemassaan kokisimme kuitenkin itse haluavamme tietää. Meitä myös vaivaa ettemme ole kertoneet asiaa aiemmin. Mietimme kuitenkin, että jos poikaystävä ei ole tarkoittanut mitään tanssimisella, tuleeko vaan turhaa pahaa mieltä jos kerromme? Asiasta kertoneet tuttavamme ovat pariskunnan kavereita, eli olemme kaikki tuttuja/kavereita keskenämme, emmekä haluaisin aiheuttaa ylimääräistä riitaa kenenkään välille. Myös baarissa ollut nainen tuntee kaikki muut paitsi meidät ja tyttöystävän, ainoastaan tiedämme toisemme etäisesti. Kertokaa mitä itse tekisitte mahdollisesti tässä tilanteessa tai millaisia näkökulmia tulee mieleen?

Kommentit (3)

Vierailija

sinuna puhuisin suoraan kaverisi poikaystävälle, reaktioista usein huomaa yhtä sun toista kun puhuu face to face. se saattaa kyllä olla vähän hankalaa jos et tunne kaverisi poikaystävää ollenkaan. Vaikea sanoa tilannetta paremmin tietämättä mutta ei se musta kuulosta kyl vakavalta ja en nää syytä miks pitäis mennä mustasukkaselle tyttöystävälle kertomaan että poikaystävä on baarissa tanssinu toisen tytön kaa, tanssimistahan se vaan on :) jos omatunto painaa ja tunnet velvollisuuden kertoa kaverillesi ni kerro vaan mutta älä niin että siitä vois saada kuvan että poikaystävä on pettänyt, tollanen asia suurentuu ja värittyy yleensä aika äkkiä jos on vähänkään mustasukkanen :s

Vierailija

Tämä muistuttaa plajon erästä tapahtumaa joka minulle kävi. Oma poikaystäväni oli tanssinut yhden muijan kanssa baarissa, ja kaikki kaverini tiesivät siitä. Yksi kavereistani on aika suuri liioittelija, mutta hän halusi puhua poikaystäväni kanssa.. Silloin en tiennyt mistä on kyse ja vähän ihmettelin miksi he haluavat puhua.. No kuitenkin juttu paisui ja ystävälleni ja poikaystävälleni tuli riitaa( tämä kaikki tapahtui uutena vuotena baarissa). Ystäväni pamauttikin päin kasvojani että poikaystäväni on pettänyt minua!! Itkin ihan hervottomasti ja lähdin yksin kotiin. Seuraavana päivänä poikaystäväni soitti ja ihmetteli koska olen vihainen, hän kertoi niinkuin asia oli (ystävänikin myönsi lopulta että oli ollut virhe liioitella niin). Itse en pidä pahana jos hän tanssii muitten tyttöjen kanssa, sillä minkäin tanssin baarissa muiden jätkien kanssa jos hän ei ole itse paikalla. Olemme sopineet ettei hitaita tanssita muiden kun toistemme kanssa. Mutta siis, uusi vuosi meni minun osaltani pilalle, eli jos aiotte kertoa asiasta ystävällenne, tehkää se jossain neutraalilla maaperällä. Ystäväni olivat kauan miettineet, että kertovatko asiasta minunlle. Toisaalta oli hyvä että kertoivat, mutta sitten tämä liiotteluksi meneminen meinasi pilata minun ja poikaystäväni välit. Eli älkää missään tapauksessa liioitelko jos ette tiedä miten asia on oikeasti tapahtunut! Itse olen myös todella mustasukkaista tyyppiä, mutta koska kyseessä nyt oli pelkkä tanssiminen ei se minusta niin vakavaa ollut :)

Vierailija

Emme itsekään pitäisi pahana jos kyse oli ollut pelkästä tanssimisesta, mutta saimme kuvan, että tanssiminen oli ollut hyvin läheistä. Tiedämme ettei ystävämme todennäköisesti hyväksyisi tällaista, sillä hän on suuttunut aiemmin pienemmistäkin jutuista. Siksi mietimme olisiko velvollisuutemme kertoa hänelle, sillä itse ainakin haluaisimme tietää. Meitä myös mietityttää mitä sanomme ystävällemme jos hän kysyy miksi emme ole kertoneet aiemmin :( Kaverimme poikaystävän kanssa puhuminen olisi turhaa, koska hän on sen luonteinen että kieltäisi asian ja hermostuisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat