Kaipaan neuvoja!

Vierailija

Kun menin yläasteelle ihastuin poikaan, joka oli luokallani. Jonkin ajan kuluttua kuulin että hänkin piti minusta. Kiusasimme toisiamme ja joskus hän saattoi läppäistä perseelle jne.
Aloimme tykätä toisistamme enemmän ja enemmän ja aloin vihjailla pojalle seurustelusta, mutta hän ei halunnut suhdetta. Meillä oli juttua melkein vuoden, kunnes olin saanut tahtoni läpi ja aloimme seurustella. Olin rakastunut häneen. Sitä ihanaa iloa jatkui noin viikon kunnes hän jätti minut sanomalla ettei suhde toiminut. Olin aivan rikki, vaikka olimme seurustelleet vain viikon. Olin pojalle vihainen enkä ymmärtänyt miksi hän oli jättänyt minut.
Kuulin että hän olisi "pettänyt" minua nuoleskelemmalla toisen tytön kanssa, joka kanssa hän alkoi noin kuukausi jättämiseni jälkeen seurustelemaan. Ei mennyt kun ehkä kuukausi ja hän jätti tytön.
Tunteeni poikaa kohtaan olivat sekavat, välillä tykkäsin välilla inhosin joskus rakastin. En voinut tunteilleni mitään joten yritin sulkea ne jonnekkin mistä en muistaisi niitä.
Olimme taas kavereita ja jotain leijui taas ilmassa. Mutta pikkuhiljaa kaikki meni oli. Kesti jonkin aikaa kun emme edes puhuneet/ katsoneet toisiamme. Sain kuulla että pojalla oli seksisuhde yhden medän koulun tytön kanssa, mutta ei sekään kauan kestänyt.
Nyt olen 8. luokalla enkä ole vieläkään unohtanut tunteitani poikaa kohtaan joka on edelleen luokallani. Olen hänen kanssa erittäin hyvissä väleissä, mutta ihan kavereina. Juttelemme joka ilta msn:ssä ja poika vihjailee välillä että tulisi meille nii pantaisiin yhdessä tai että tule meille niin mennään yhdessä suihkuun jnejne. Hän sanoo kuitenkin kaiken olevan läppää. Koulussa hän halailee ja puristelee mistälie, kaverini kyselevät ja ihmettelevät miksi en sano pojalle mitään, mutta pidän hänen läheisyydestä enkä halua hänen lopettavan. Olen vieläkin ihastunut poikaan mutten halua sanoa sitä hänelle koska pelkään että hyvä ystävyytemme menee pilalle.
En tiedä mitä tekisin olisiko väärin antaa pojalle sitä mitä hän haluaa, seksiä. Vai pitäisikö minun kertoa tunteistani jonka takia ystävyytemme on vaarassa. Voisiko olla mahdollista edetä ns väärin päin ja antaa pojalle ensin seksiä ja sitten vasta miettiä voisiko suhde olla mahdollista? En todellakaan tiedä mitä teen ja tarvitsen kipeästi apua! Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija

Oot sen verran nuori, että minun mielestäni saisit unohtaa seksijutut muutamaksi vuodeksi vielä kokonaan. Jos annat pojalle, et saa muuta kuin pahan mielen itsellesi. Sillä jos järjellä ajattelee niin poikahan ei käytöstään muuta vaikka pääsikin kellistämään sinut.

Kehottaisin sinua myös olemaan varuillaan myös noiden puristelujuttujen kanssa. Mieti millaisen kuvan itsestäsi haluat antaa. Loppujen lopuksi on molempien osapuolten kannalta hauskempaa jos tyttö leikkii niin sanotusti vaikeasti tavoiteltavaa. Vonkaajasta ei kukaan tykkää.

Ja näin kun asiaa enemmänkin alkaa pohtimaan ni tää kaveri ei kuulosta kauheen kypsältä. Ehkä olis parempi et unohtaisit koko jannun.

Vierailija

Kiitos. Olen yrittänyt unohtaa mutten pysty,nään kuitenki hänet melkein joka päivä, en todellakaan tiedä mikä minua viehättää tollasessa pellessä, joka ei todellakaan ole kypsä. Niinkuin sanoit ehkä pitäisi antaa asian vain olla ja yrittää unohtaa koko poika, ainakin seurustelu mielessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat