Pettäjän avautuminen.

Vierailija

Elämäni suurin virhe ja painolasti loppuelämäni ajaksi...
Näin itse ainakin pettämiseni näen.

Kuitenkin haluaisin kuulla muiden tarinoita ja ajatuksia aiheesta.. Tässä oma tarinani.

Olin yksin vieraassa maassa ja olin saanut oppaakseni ja turvakseni paikallisen miehen jonka kanssa matkaani taitoin. Välillemme kehittyi erittäin tiivis ystävyyssuhde, muttei välillämme kuitenkaan ollut minkäänlaista kipinää. Teimme myös selväksi heti alkuun että emme halunneet mitään muuta.

Matka eteni ja päädyimme juomaan alkoholia - minä hieman liikaakin. Illan lopulla hän alkoi ehdottelemaan että harrastaisimme seksiä. Sen verran kuitenkin tajusin että kieltäydyin... ja sitä jatkuikin useamman tunnin ajan. Lopuksi hän kuitenkin teki selväksi että jos jään siihen hänen viereen niin teemme sen vaikka kuinka kieltäisinkin. Sanoin hänelle että haluan olla vain vierellä, ei muuta, mutten pystynyt liikkumaan vaan jatkoin kieltämistä kunnes hän kuitenkin päätti minut vain ''ottaa''...

Myönnän kyllä. Henkistä heikkouttani en pystynyt lähtemään, en taistelemaan laisinkaan. Tiedän, kuulostaa jopa omaan korvaani naurettavalta heikkoudelta sillä hän yritti vielä matkan aikana myöhemminkin ja kerran onnistuikin. Kuulemma oli jotain tehnyt nukkuessanikin (sikeä nukkuja olen kyllä..) ja vaadin häntä lopettamaan tekonsa mutta hän ei minua halunnut kuunnella. Tunsin hirveää voimattomuutta sillä en olisi halunnut pettää, mutta tuntui että sillä ei ole mitä sanon tai teen. Hän kuitenkin oli ja on edelleenkin hyvä ystäväni.. En tiedä, en käsitä käyttäytymistäni laisinkaan.

Tiedän että tekoni oli kuitenkin pettämistä. Olisi pitänyt potkia, huutaa ja juosta jaloistani niin kauas kuin vain pääsee! En kuitenkaan voinut jäädä maahan yksinkään joten olin umpikujassa. Se mitä se oli minun osaltani niin oli vain raakaa seksiä, emme edes suudelleet. En edes saanut siitä nautintoa sillä en halunnut häntä fyysisesti. Koenkin jälkeenpäin tilanteeni enemmän jonkin asteisena hyväksikäyttönä, mutta kuitenkin pettämisenä. Tästä nimenomaan haluaisin teidän mielipiteitä kuulla...

Olen aivan sekaisin asiasta ja ette voi edes uskoa millaista moraalista krapulaa olen siitä lähtien kärsinyt, ja tiedän sen ansainneenikin. Kuitenkin olen aina ollut ''kympin tyttö'' ja muutenkin herkkä, tunnollinen ja moraalini esim. juomisen ym. suhteen on aina ollut erittäin tiukka.
Ymmärrätte siis että läpikäyn tällä hetkellä aikamoista henkistä kriisiä..

Tällä hetkellä suhteeni silloiseen poikaystävääni on jäissä. Pettämisen aikaan suhteemme oli tosin minun osaltani kyllä jo ''kuollut'', kyllähän ulkomaille karkaamisenikin jotain siitä kertoo.. Mutta en kuitenkaan voi itselleni antaa anteeksi tapahtunutta. Vaikka tiedän että poikaystäväni ei ole minulle se ''oikea'' ja suhteessamme on ollut paljon ongelmia aiemmin niin välitän edelleen poikaystävästäni erittäin paljon, mutten hänen kanssaan pysty enää seurustelemaan saati kertomaan tapahtuneesta.

Mitä mieltä tästä siis olette?

Omatuntoani keventäisi suuresti jos voisin asian hänelle paljastaa, mutta toisaalta teko tuntuu jokseenkin itsekkäältä sillä hän on ollut erittäin masentunut eromme tähden.. Joten olen ajatellut kantaa tätä taakkaani loppuelämäni harteillani.. en tiedä kuinka pystyn tämän asian kanssa elämään mutta sen tiedän että jatkossa potkin munille kaikkia lähentelijöitä niin kovaa kuin vaan lähtee!

Kommentit (5)

Vierailija

Sisko en ole, mutta oman mielipiteeni kerron mielelläni.

Mielestäni sinun ei kannata kertoa tapahtuneesta poikaystävällesi, se aiheuttaisi vain turhaa tuskaa. Parasta vain jatkaa eteenpäin..

Tilanne ainakin omasta mielestäni vaikuttaa vahvasti hyväksikäytöltä, mutta se ettet vastustellut muuten kuin sanallisesti selittää ns. "moraalisen krapulasi". Ehkä sisimmässäsi tunnet vahvaa vetoa kyseistä miestä kohtaan?

Tapahtunutta ei voi muuttaa, voit vain jatkaa eteenpäin. Harkitse haluatko tosissasi olla sellaisen henkilön ystävä joka tekee tällaista.

Sinuna en syyttäisi itseäni liikaa, tuo olisi voinut sattua kelle vain.

Vierailija

Vähän samoilla linjoilla olen Jukesin kanssa. Älä kanna liian suuria tunnontuskia, jos et aio edes olla loppuelämääsi tämän miehen kanssa ketä petit. Eikä tämän mielestäni tarvitse tietää kaikkia yksityiskohtia ulkomaan reissustasi.

Kaikki ihmiset tekevät virheitä. Sitten kun olet suhteessa "sen oikean" kanssa, tiedät kyllä kuinka kuuluu käyttäytyä.

Itsekin tavallaan petin eksääni. Olimme pistäneet suhteen jäihin ja mietimme kumpikin tahoillamme, onko enää järkeä jatkaa. Minä sitten tuona aikana menin sänkyyn nykyisen avomieheni kanssa. Eli tavallaan seurustelin vielä kun jo hyppäsin seuraavan vällyjen väliin. Häpeän hieman tätä tekoani, mutta puolustuksekseni voin sanoa että olin rakastunut elämäni mieheen ja lisäksi heti seuraavana päivänä soitin eksälleni että meidän tiemme eroavat.

Mutta niin sanotuilla kilteillä tytöillä vähänkin moraalisesti arveluttavat teot jäävät pitkäksi aikaa mieleen kummittelemaan.

Vierailija

outo ajatusmaailma et jos ei aio olla toisen kanssa loppuelämää, voi toisen tunteilla leikkiä (pettää) ei sillä väliä ole. eli jätät kertomatta ja toinen tuhlaa aikaansa suhun, kun voisi olla jonkun kanssa joka oikeasti välittää eikä petä. ei sua ole hyväksikäytetty, mies sanoi sulle mitä aikoo tehdä jos jäät, valintasi teit kun jäit. hyväksikäyttö on sitten eri asia, jos olisit vaikka sammunut ja mies olis tehny temput tms.

Vierailija

Ennipenni:

En mielestäni ainakaan sanonut että ajattelisin niin että olen oikeutettu ''leikkimään toisen tunteilla'' jos en aio loppuelämää hänen kanssaan olla. Jos ajattelisin niin, niin tuskin tällähetkellä mun tarvitsisi tänne tuntojani edes purkaa?

Ja olen samaa mieltä että ei se mikään hyväksikäyttö varsinaisesti ollut, ainut vaan että jäi vähän sellanen ''pakotettu'' olo jälkeenpäin.. Tai pitäiskö sanoa painostettu ennemminki. Mut elämä ei oo mustavalkosta. Eikä ainakaan helppoa.

Mut kiitti Taira ja Jukes kannustavista kommenteista! Tiedän sen et elämässä täytyis keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia menneitä, mut tällanen virhe jää kyl kummittelee mieleen ja satuttaa sisältä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat