Kukaan vailla kaveria TAMPEREEN seudulta?

Vierailija

Täällä kirjoittelee kesällä Tampereelle muuttanut 19v tyttö.
Asustelen yhdessä avomieheni ja lemmikin kanssa, mutta ystäviä mulla ei juurikaan ole.
Kaipaisin kovasti elämääni kaveria/ystävää, jonka kanssa voisin nähdä "oikeassa elämässä".

Opiskelen ammattikoulussa, mutta en ole koulustakaan saanut kavereita vapaa-ajalle, sillä luokkatoverini ovat minua useita vuosia nuorempia ja maailmamme ovat liian erilaisia.
Koen itseni aika ajoin hyvin yksinäiseksi, mutta toisaalta ihmettelen että miksi minulla, mukavalla ja hauskalla likalla, ei ole yhtään kavereita.

Olen huumorintajuinen ja tykkään piristää toisia kertomalla hauskoja juttuja.
Olen puhelias ja nautin syvällisistä keskusteluista ja juttutuokioista, mutta toisaalta vaikka olen puhelias niin olen myöskin rauhallinen, eli monta rautaa ei oo samaan aikaan tulessa. :-)
Olen rento tyyppi ja kaverina minua ollaan kuvailtu reiluksi ja ystävälliseksi.

Omia mielenkiinnonkohteitani ovat elokuvat, eläimet, kokkailu, kirpputoreilla/kaupoilla kiertely, uinti, lenkkeily, matkustelu, pelailu ja baariinkin voin hyvin lähteä jos seuraa löytyy. :)

Minua ei haittaa minkä näköinen olet tai minkälaisista asioista olet kiinnostunut, mutta toivoisin että asuisit Pirkanmaan alueella ja olisit ainakin 17vuotias.

Jos yhtään nappaa, jätä tänne sähköpostiosoite niin meen laittaan sulle viestin HETI!

Kommentit (9)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat