Pelkään että sairastun masennukseen, sillä mulla ei ole enää muita ystäviä kuin avomieheni

Vierailija

Mulla oli ennen monia hyviä ja läheisiä ystäviä. Kuitenkin kaikki ystävät kukin vuorollaan alkoi ottaa muhun välimatkaa, mutta koskaan en itse oo ollut mitenkään "syyllinen" siihen että ystävät ovat kaikonneet mun elämästä.

Mulla on jo pitkään ollut vain yksi, mutta sitäkin läheisempi ja tärkeä ystävä. Tällä kertaa menin itse munaamaan kaiken. Avasin suuni väärään aikaan ja ystävä loukkaantui mulle.
Siittä on aikaa jo yli kuukausi, mutta tänään tuo ystävä sitten otti yhteyttä ja kertoi että hän ei aio mua enää tavata eikä viettää aikaa.

Tuntuu niin helvetin paskalta. Asun avomieheni kanssa ja muutin tänne avomieheni kotikaupunkiin, josta en tunne ketään muuta ihmistä. Mun oma perhe ja sukualiset asuu toisella puolella Suomea.
Oon itkenyt vaan yksinäisyyttäni.

Kyllä mä yksinkin viihdyn ja pystyn olemaan, mutta tieto siittä että sinä hetkenä kun sattuu tulemaan murheita tai parisuhdeondelmia, ja haluais puhua jollekulle muulle kuin omalle miehelle tai äidille, tietää ettei oo ketään kelle soittaa tai laittaa viestiä.
Tai sillon kun on tylsää tai haluais lähtee vaikka baarissa käymään, tai shoppaikemassa, tai katella elokuvia, tai käydä lenkillä tai kahvilla, tietää että saa mennä yksin tai roudata mies mukaan seuraksi.

Kommentit (4)

Vierailija

Itseäni vähän hämää tuo "tänään tuo ystävä sitten otti yhteyttä ja kertoi että hän ei aio mua enää tavata eikä viettää aikaa." Miksi hän olisi vaivautunut ilmoittamaan ettei halua olla tekemisissä?! Minusta tuntuu enemmänkin että hän haluaisi selvittää välillänne olevat erimielisyydet, mutta kokee sen olevan sinun tehtäväsi. Mitäpä jos kokeilisit kepillä jäätä ja laittaisit hänelle vaikka tekstarin, jossa kerrot halusi selvittää asia?

Vierailija

Kuullostaa rankalta, koen itse olevani samanlaisessa tilanteessa, joskin minulla ei ole miestä :D

Ainoa keino on varmasti se, että rupeaa etsimään harrastuksia/tekemistä jonka kautta voi tutustua ihmisiin, tai neitistäkin löytyy kaveri-palveluja, esim. tälläkin foorumilla ihmiset etsivät kavereita.

Jos tuntuu vaikealta, etsi netistä vaikka oppaita, nopea ja ensuroimaton googletus antoi tämän: http://www.manuaaliujoille.net/index.html

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat