Yasmin e-pillerit

Vierailija

Aloitin e-pillerit noin kuukausi sitten (eli 1 liuska syöty).. Jännitin todella niiden aloittamista siitä syystä että ihmiset kertovat lihoneensa, masentuneensa ja seksihalujen hävinneen kokonaan. Joten aloitin ne vasta nyt vaikka tarve olisi ollut joskus puolivuotta sitten aloittaa.
Mutta kuukauden syömisen jälkeen minulla ei ole mitään oireita.
Päin vastoin olen voinut syödä enemmän koska aineenvaihduntani on nopeutunut, seksihalut eivät ole kadonneet minnekkään (Kasvaneet jopa?) Ja mitään mieliala vaihteluita en ole kokenut.
E-pillereiden ansiosta naamastanikin on kadonnut kaikki finnit (ei niitä paljon ollut mutta nyt ei ole yhtään).
Älkää naiset kuunnelko noita juttuja koska se riippuu ihan ihmisestä miten noi e-pillerit toimii! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Tottakai se riippuu ihmisestä miten kukin reagoi e-pillereihin ja on turha kenenkään olettaa, että jos tuolle nyt kävi noin, niin minullekkin varmaan. Tiedoksi myös, että kuukausi ei ole vielä mitään, siinä saattaa mennä muutamia kuukausia, kunnes tietty e-pilleri osoittautuu huonoksi.

Vierailija

Itse söin Yasmin-pillereitä 3-vuotta. Aluksi toimi tosi hyvin, kunnes limakalvot alkoi kuivua ja pahasti. En suostunut aluksi vaihtamaan pillerimerkkiä, koska en halunnut painoni nousevan (Yasmineiden kanssa painoni ei noussut, mutta rinnat kyllä kasvoivat yhellä kuppikoolla). Loppujen lopuksi jatkuva hiiva- ja virtsatientulehduskierre alkoi pänniä niin paljon ja mieliala meni ihan hulluksi. Vaihoin Qlaira pillereihin ja kaikki vaivani katosivat. Kaikki on kuitenkin yksilöllistä! Toivottavasti sopivat sinulle!

Vierailija

Itellä samat pilleri, eikä mullakaan oo mitään ikäviä oireita! :) Ja tuo lihominen.. Ite en usko siihen. Se johtuu ihan muusta. Yleensä sillon, ku alotat pillerit, oot jo jonkin verran vanhempi (vähintään teini-ikä lopuillaan) ja/tai seurustelet ja fakta on vaan se, että monet lihoo, kun alottaa seurustelun, sillä miestä ei tarvi enää ns. metsästää. Lisäksi mitä vanhemmaks tuut, sitä vaikeampaa on pysyä hyvässä kunnossa, sillä aineenvaihdunta hidastuu yms.

Vierailija

mulla on aivan samanlaisia kokemuksia! Syön nyt toista liuskaa yasminelleja ja kasvot hehkuvat, paino ei ainakaan ole noussut-päinvastoin! kuukautiset kestivät vain muutaman päivän ja olivat kivuttomat. Myöskäänen ole huomannut mitään mielialavaihteluita, ja halut ovat ennallan. Mutta pillereiden vaikutukset ovat tietenkin aina yksilöllisiä. Itse turhaan pelkäsin MONTA VUOTTA aloittaa pillerit kun kuulin niin paljon kauhutarinoita. Nyt olen hyvin iloinen, että aloitin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat