Hampaista

Vierailija

Minulla on pienet raot etuhampaissa, haluiaisin korjauttaa ne hammaslääkärillä. Olen 17.v joten mietin että saanko tän ikäisenä tuon vielä ilmaiseksi vai maksaako hirveitä summia? Ja minkälaiset raudat voisin saada? Telaketjut ei tunnu hirveän kivalta vaihtoehdolta koska ne ovat niin pitkään suussa.. Ehkä olisi joku muu vaihtoehto. Minulla on ollut kahdet erilaiset raudat ennen mutta ne olivat purentaan. Jos joku sellainen voisi vastata jolla on ollut raudat juuri näihin '' vinoihin hampaisiin/hampaisiin missä raot'' Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija

Jos sulla on hampaat suorat ja ongelma on pelkästään raot, niin ne luultavasti laittaa niihin rakoihin vaan sitä valkosta massaa (ilmeisesti samaa mitä paikkoihin) ja muotoilee. Oon pohtinu ihan samaa ja mulle sanottiin että asia hoidettais näin, ja ei pitäis maksaa paljoakaan, koska munkin hampaita on oiottu, enkä siinä tapauksessa olis täysin tyytyväinen lopputulokseen. Kannattaa tehdä asialle jotain ku oot vielä alaikänen, ei kai se silloin mitään maksais..? :)

Vierailija

Joo se olis vramaan ilmainen tai ainakin halpa. Mites toi massa? Eikö se näytä aika hölmöltä sit jos se massa on eriväristä tai sillei? Jos se vaikka lähtee pois?

Vierailija

Ei sen pitäis kuulema näkyä mitenkää, on se kai mahdollista että se lähtee joskus pois, mutta silloin sen voi käydä vaan korjauttaa (kyllähän paikkakin pysyy monet vuodet ennenku pitää uusia). Kannattaa jutella hammaslääkärin/ suuhygienistin kanssa mitä ne suosittelee, mulla itellä on ainaki sillee, ettei oikomalla asiaan pystyttäis vaikuttaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat