Mikä miesvartalo on miellyttävin.

Vierailija

Hei cosmottaret!

Mikä miesvartalo miellyttää teistä silmää eniten? Entä mikä on mielestänne "normaali" miesvartalo nykypäivänä?

[IMG]http://img807.imageshack.us/img807/7900/muscle.jpg[/IMG]

Kommentit (9)

Vierailija

Minua miellyttää: Timmi, vahva, laiha. Ja tukevakin menettelee.

Tässä nyt kysyttiin mikä vartalo miellyttää silmää, mutta kyllä se luonne aina ratkaisee et ei tuo lihavakaan ole minusta niin lihava mitä vois olla tuosta vielä.

Ja "normaali" miesvartalo.. No minun mielestä nykyään miltei kaikki noista on ihan normaaleja, ja riippuu myös vähän miehen iästä..

Vierailija

En pidä kukkakeppi pojista. Sellainen mies kiinnostaa jolla on niitä lihaksia, kuten tuossa vahva tai kehonrakentaja (en tarkoita ihan niitä kaikkein isoimpia). Tuollainen laiha ei pystyisi edes puolustautumaan.

Vierailija

milläköhän mielikuvituksella tosta lihavasta saa lihavan? mä en lämpee "näkyville" lihaksille eli sixpäkeil sun muille, Massapuntit eli mm. vapaapainijat on asia erikseen. Noista kuvista parhaat tukeva ja "lihava"

glamnation
Seuraa 
Liittynyt9.10.2010

jos nyt puhutaan miehen vartalosta, niin lopulta lihakset ovat pikkujuttu! Jos me naiset vaaditaan miehiltä sixaria, niin se on sama asia kun miehet toivovat isoja rintoja ja timmiä peppua :D Mulle ainakin pistää silmään miehen kädet (siis ihan vaan kämmenet) ja hartiat. Hartiat tekee miehen!! :)

Vierailija

Miellyttävimpiä on vahva ja tukeva vaihtoehto. :) Ihan laihoista en niin tykkää kun itselle tulisi epämiellyttävä olo kun en itse mikään tikku ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat